E
Ella
Vieras
Jouvuin äsken lähtemään ns asioita hoitamaan töistä kun tuli itkunen olo.Viime kuukaudet olen miettinyt koko elämääni ja parisuhdetta.Meillä on poika ja mitään muuta yhteistä ei enää olekaan.Miestä kiin vaan oma elämänsä,ei halua erota missään nimessä,mutta ei halua hoitaa yhtään parisuhdetta,lähinnä vaan nauraa.Multa on menny voimat hoitaa työni,koti,yksin lapsi ja kun en tunne itseäni yhtään rakastetuksi miehen puolelta,tunne ihmisenä se merkitsee paljon jaksamisen kannalta,että kotona on joku joka rakastaa,kysyy kuulumsia yms..Miehellä on paljon ystäviä minulla ei.Olen aikalailla perheihminen.
Nyt en tiedä johtuuko pillereistä vai siitä että viimiset 4 vuotta on mennyt aaltoilevasti,olen aina jaksanut olla vahva,mutta nyt itku ja loppumisen tunne tulee monta kertaa päivässä ja mietin koko ajan näitä asioita.Pakko saada joku selvyys tai pää hajoaa.Mies ei halua terapiaan eikä puhua tms...elän tämän asian kanssa yksin.
Ekaa kertaa elämässä tuntuu että minä joka olen ollut niin vahva muserrun kaiken tämän alle. Olen miettinyt että onko ratkaisu se että lähden lapsen kaa kerta miestä ei kiin sen vertaa. Viikon ollu reissuhommissa ja ma iltana itkin tätä oloa sille ja sen jälkeen ei ole edes kysyny kuulumisia.
Olen ihan liiskana henkisesti.auttaako joku?
Nyt en tiedä johtuuko pillereistä vai siitä että viimiset 4 vuotta on mennyt aaltoilevasti,olen aina jaksanut olla vahva,mutta nyt itku ja loppumisen tunne tulee monta kertaa päivässä ja mietin koko ajan näitä asioita.Pakko saada joku selvyys tai pää hajoaa.Mies ei halua terapiaan eikä puhua tms...elän tämän asian kanssa yksin.
Ekaa kertaa elämässä tuntuu että minä joka olen ollut niin vahva muserrun kaiken tämän alle. Olen miettinyt että onko ratkaisu se että lähden lapsen kaa kerta miestä ei kiin sen vertaa. Viikon ollu reissuhommissa ja ma iltana itkin tätä oloa sille ja sen jälkeen ei ole edes kysyny kuulumisia.
Olen ihan liiskana henkisesti.auttaako joku?