minäkuvan vääristyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
nähtiin tänään eräs mun vanha tuttu ja sit mun mies sano siitä mun tutusta et voi herranen aika miten paljo se oli lihonu!mä sit jotenki järkytyin ja sanoin et kiitos vaan, et sehän on just saman kokonen ku minäkin niin mies tokas siihen et elä hulluja puhu,se on kaks kertaa sun kokonen!!!!miten voitki nähä ittes samanlaisena plaa plaa plaa...niin aloin vaan oikeesti miettii et mitä mä voin tehä tolle mun ongelmalle ku näen itteni niin paljon isompana mitä olen!mun bm on jotain 24 ja oon mielestäni tosi lihava!?kai tääki on jokin sairaus,taistelen päivittäin paino-ongelmien kanssa ja elämäni on yhtä laihdutusta tai yrittämistä ainakin.........

Mutta olet nyt oikean polun alussa kun olet tiedostanut asian. Mieti asiaa vielä lisää ja keskuste miehesi ja vaikka jonkun ulkopuolisen kanssa. Olisi hyvä syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta yritä olla kiinnittämättä liikaa huomiota syömiseen. Nauti hyvästä ruoasta. Älä koe syyllisyyttä. BMI 24 on normaalipainoinen. Painoindeksitaulukko:
http://www.biovita.fi/suomi/tuotteet/painotaulukko.html

Yhteistyössä