Minäkin liityn vitutuskerhoon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kypsää kauraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kypsää kauraa

Vieras
Erehdyin aamulla sanomaan että haluan nukkua pitkään, mies veti herneet nenään ja marttyyrinä nousi lasten kanssa ylös! Joutui valvomaan yöllä vauvan kanssa niin ei olisi jaksanut nousta. En edes kehtaa sanoa kuinka monena aamuna olen itse noussut kun olen valvonut mileti yöt putkeen. Mikä siinä on niin vaikeeta miehillä edes yhtenä päivänä vuodessa olla epäitsekäs!

Nyt se on nukkunu tuolla siitä lähtien kun itse nousin ylös 10 maissa. Lapsille ei ollut tehnyt ruokaa aamulla , piti syöttää hedelmäsosetta lounaaksi vauvalle kun ei ollut viittinyt pistää perunoita kiehumaan.

Oltiin lasten kanssa ulkona ja koko päivän saanut tapella vanhimman lapsen kanssa, mikään ei ole hyvä. Ukon piti viedä syömään klo 13 kattaukseen , mutta taitaa jäädä sekin, ei todellakaan kiinnosta lähteä riitelemään tällä porukalla mihinkään.

Miksi nämä äiteinpäivät menee aina näin vituiks!! Itse olen tehnyt isänpäivät varmaan liiankin miellyttäviksi lahjojen kera, taitaa jäädä tästä lähtien ne meidänkin perheessä.

Montahan meitä vittuuntuneita äitejä oikein tänään on.. Miehet tietää miten tärkeä tämä päivä meille on, mutta ei vaan millään voi tehdä mitään sen eteen. Kyllä se minunkin mielestä kertyoo parisuhteesta jotain jos on väliinpitämätön sellasesta asiasta minkä tietää olevan toiselle todella tärkeä. Ei vaan kiinnosta!

joo no ei ne ukot tiedä kuinka tärkeä päivä tämä on omille vaimoilleen ja lastensa äidille. Meidän isäntä ainakin teki kyllä niin anteeksi antamattomat ettei mitään rajaa. Omalle äidilleen haki ruusukimpun ja lahjakortin. Vei ne jo eilen sille.Koitappa vaan arvata mitä minä sain? En yhtään mitään. Kysyin siltä sitten että eikö se sen vertaa mua arvosta,niin se vaan sanoi ethän SÄ nyt mitään tarvitse. Että sellainen äitienpäivä. Sain muuten itse keittää aamukahvitkin! Itse olen miehelleni JOKA isänpäivä ostanut lahjan,hemmottellut piloille ja tuonut kahvit sänkyyn.Se loppuu tähän päivään myös. Maistakoot omaa lääkettään!

Toivottavasti muiden miehen huomiois edes yhtään! Mun oma isä ei koskaan ole äitiäni jättänyt huomioimatta tällaisena päivänä.

Voi kun tulee surku olo näistä kirjoituksista. :( Ei itselläkään mikään hohtoinen vaaleanpunainen odotus ollut tälle päivälle, mutta yritän kovasti nauttia tämän päivän ihan kotosalla olosta ja lapsista. :heart: =)
Heräilin yöllä parikin kertaa ja aamulla aikaisin vauvan kanssa, itsekseni aattelin, että aikaansa kutakin. Ehkä ensi vuonna tyttö nukkuukin jo koko yön ja aamulla hiukan pidempään -tai sitten ei. :heart:
11 ja 8 vuotiaat halasivat oikein kunnolla herättyään. :heart:

Ei trrvitse olla, riittäis se jos sais nukkua aamulla ja edes JOKU sanois hyvää äitienpäivää! Eilen jo sanoin miehelle ettei tarvitse viedä syömään, kun ei oikeastaan olis varakaan käydä ulkona pupeltamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei trrvitse olla, riittäis se jos sais nukkua aamulla ja edes JOKU sanois hyvää äitienpäivää! Eilen jo sanoin miehelle ettei tarvitse viedä syömään, kun ei oikeastaan olis varakaan käydä ulkona pupeltamassa.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Ehkä odotukset on vaan niin korkeat nykyään. Kaiken pitää olla extra-spesiaalia. :snotty:

Mun mielestä taas ei oo liikaa odotettu jos haluais vaan nukkua aamusta hieman pidempään ja mahdollisesti saada kahvit valmiina.

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:
Ehkä odotukset on vaan niin korkeat nykyään. Kaiken pitää olla extra-spesiaalia. :snotty:

Mun mielestä taas ei oo liikaa odotettu jos haluais vaan nukkua aamusta hieman pidempään ja mahdollisesti saada kahvit valmiina.

No ei olekaan, vastasin typerästi yleisestä näkökulmasta. Yleensä ihmisillä on hirveät odotukset ja kauheat paineet joka asiasta. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:

No ei todella olisi liikaa. Olen toisinaan vienyt vuoteeseen aamupalan ja kahvit, ilman että on varsinaisesti mikään juhlapäivä ollutkaan. Lapsena isä kyllä meidän lasten kanssa teki äidille aamiaisen ja yhdessä herätettiin äiti. Ei pitäisi olla iso vaiva.

Ei mullakaan mitään extraa ollu, en edes muistanut aamulla, että on äitienpäivä :D olisin kyllä voinut kääntää kylkeä. Kielsin miestäni hössöttämästä mitään, en tarvitse erikoiskohtelua, minulle äitienpäivä on joka päivä, tänään kylläkin sain lapsilta lahjat, muuten ihan normi päivä, mukava päivä taaskin. :)

Ei mustakaan ole liikaa vaadittu.
Mulle olisi riittänyt edes kortti tai hyvää äitienpäivää toivotus tai edes valmiiksi keitettt kahvi!
Mä kyllä olen annattannut miehelle,sen verran että luulis ens vuonna muistavan!

Olen joka isänpäivä ostanu lasten kans lahjan(tai tietty itse pääasiassa kun lapset alle 3v)
Tehny herkut,kakut ym, antanu nukkua, kantanu sänkyyn kahvit ja kakut,toivottanu hyvää isänpäivää.
Mitä itse sain?
EN MITÄÄN, ei edes toivottanut hyvää äitienpäivää. Ja arvatkaa kaks kertaa kuinka paljon mua V*TUTTAA.

Yhteistyössä