Minäkin laitan mun päivän syömiset!:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NetanJahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NetanJahu

Aktiivinen jäsen
26.08.2009
2 604
0
36
Eli:

Aamulla sämpylä ilman voita, kevyt kinkkumakkara päälle, maitokahvi.

Lounaalla makaroni,jauhelihamössö (makaronit kuitupitoisia)+ ketsuppi.

Välipalalla maitokahvi ja digestive light keksi.

Päivällisellä makaroni-jauhelihamössöä + ketsuppi.

Iltapalalla kaksi näkkäriä ilman voita, kevytleikkelettä päälle ja paprikaa tai tuorekurkkua. Profeel jogurtti.

Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Siis vissiin eilen :D Mä jo luin et oot ehtiny syyä ihan kunnolla tälle päivää.

Itse syöny tänään kuivakakkupalan ja cuscus-kana-porkkana laatikkoa.

ei kun tänään. mä tiedän jo etukäteen mitä tänään syön.:)

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Siis vissiin eilen :D Mä jo luin et oot ehtiny syyä ihan kunnolla tälle päivää.

Itse syöny tänään kuivakakkupalan ja cuscus-kana-porkkana laatikkoa.

ei kun tänään. mä tiedän jo etukäteen mitä tänään syön.:)

Aijaa. Mä en tiiä vielä ees et mitä lapset syö tunnin päästä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Miksi ilman voita? Voi/rasva on kuitenkin tarpeellista, vaikka laihduttaisitkin.

Mä en tykkää mistään kevytlevitteistä, siksi. Paremmalle maistuu leipä ilman niitä.

Mistä sä sitten saat tarpeelliset rasvat? Et kuitenkaan oletettavasti syö pähkinöitä tai siemeniä

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
itse arvostan terveyttäni sen verran paljon, etten tuollaisilla kitukuureilla viitsi elimistöäni kiusata. vaan jos ei terveys kiinnosta niin samahan se on mitä syö

mikä kitukuuri tämä muka on? :o Mä syön ihan tarpeeksi, missään välissä ei tule edes nälkä.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsytysmaximus:
minäkin laitan tämän päivän syömiset : lihakeitto ja puolukkarahka, 4 porkkanaviipaletta ja lasi maitoa.

Ihan liian vähän! Miksi et syö enempää?! Noista munkaan ruoista ei tule kuin n.1100kcal.

en oo kerenny vielä kotiin. jossa syön jotain lisäksi. ei oo vielä ollu iltapalan tai päivällisen aika.

Oon niiiiiiiin hajalla! Tässäpä mun, "laihduttajan" eväät tähän mennessä:
Aamupalaksi patonki kahviosta kaikilla hörteillä, teetä, Kismet. Lounaaksi kaalilaatikkoa, salaattia, ruisleipä, maitoa (hyvä yritys...), välipalaksi ISO rahkaviineri, Tazza-kaakako ja toinen Kismet, illalla taas yritetään hyvitellä.... Eilen meni patonki, Billy's pannupitsa, iso vanukas, 3 suklaapatukkaa, iso pulla jne. Mä oon niin kierteessä, enkä saa tätä mässäämistä poikki!

itse arvostan terveyttäni sen verran paljon, etten tuollaisilla kitukuureilla viitsi elimistöäni kiusata. vaan jos ei terveys kiinnosta niin samahan se on mitä syö

mikä kitukuuri tämä muka on? :o Mä syön ihan tarpeeksi, missään välissä ei tule edes nälkä.:)

Missä vaiheessa 1100 kalorin määrä on tarpeeksi? Ja vieläpä ilman tarvittavia rasvoja.

1100 kaloria ei riitä kenellekään terveelliseksi ruokamääräksi