R
Rukoilijasirkka
Vieras
Nih!! Minäkin haluan olla kohuttu, kuten Tytsi tai Annabell. Joten voisitteko nyt ystävällisesti/epäystävällisesti kohista minusta.

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:no jos vaikka pitstät nimimerkkisi loppuun, että -95 ?
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:no jos vaikka pitstät nimimerkkisi loppuun, että -95 ?
Mutta en voi, olen vuosimallia 80. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
No mä kävin raksauttajalla ja se raksautti mun selkää. Siinäpä se suurinpiirtein.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mikä sun entinen nikki oli? vai onks se aina ollu rukoilijasirkka???
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Mikä sun entinen nikki oli? vai onks se aina ollu rukoilijasirkka???
PahaSilmä, mutta se antoi kielteisen mielikuvan.
Rukoilijasirkkakin taitaa kyllä antaa, mutta vaikuttaahan se ainakin hieman uskonnolliselta?
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
No mä kävin raksauttajalla ja se raksautti mun selkää. Siinäpä se suurinpiirtein.
Rukoilijasirkalla on selkä poikki ja se istuu pyörätuolissa ja siks se on niin katkera!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
Rukoilijasirkalla on selkä poikki ja se istuu pyörätuolissa ja siks se on niin katkera!![]()
Niin on. pää jäi sen raksauttajan käteen. Se laitto sen vaa muovipussiin ja anto mukaan. nyt tulee välillä kirjotusvirheitä ku joutuu sokkona kirjottaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
Niin on. pää jäi sen raksauttajan käteen. Se laitto sen vaa muovipussiin ja anto mukaan. nyt tulee välillä kirjotusvirheitä ku joutuu sokkona kirjottaan.
Sähän voisit muuttaa nimimerkikseks sittenkin Päätön Rukoilijasirkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
Niin, Yleensähän se päätön rukoilijasirkka on aina urospuolinen. Mä taidan yrittää teippaa sen takas kii.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Paljasta profiilissa jokin kohahduttava ruumiinosa. Avot, se riittää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:Paljastas nyt jotain oikein messevää itsestäsi, että voidaan sitten kohista siitä!![]()
Niin, Yleensähän se päätön rukoilijasirkka on aina urospuolinen. Mä taidan yrittää teippaa sen takas kii.
Niin no jos tänne joskus ilmaatuu joku "päätön rukoilijasirkka" niin tiedetään että se on sit sun miehes
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Paljasta profiilissa jokin kohahduttava ruumiinosa. Avot, se riittää![]()
Mä luin sun viestistä, että "AIVOT, se riittää" No, sitä mul ei oo tarjota, olen hyvin pieniaivoinen hyönteinen.