Okei..eli sithän asian pitäs olla ok myös sulle?jos ne kuuluu siihen sairauteen ..Mä en sulattas sitä,että leikkii terveydellään vain koska "morkkispäivät kuuluu sairauteen" ja sillon on ok juoda enemmän,ku sairaus antaa myöten..Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:miksi ottaa olutta ja vielä lähteä ärrälle,jos on huono-olo?eiks sillon kannattas ottaa iisisti ilman ylimääräsiä rasituksia?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:oiskohan sama ääni kellossa,jos lapsille kävi "vahinko" esim. hävittää vahingossa jonkun tavaran?Eikö aikuinen mies osaa huolehtia terveydestään?Tähän voin todeta,että onneks mun mies ei ikinä juo sixpackia ei edes osta semmosta vaan jos ostaa olutta,niin max. 2 tölkkiä..omasta tahdostaan,ei siksi että mä kieltäisin..
En minäkään ole kieltänyt. Mieheni ei ota edes sitä sixpäkkiä joka viikonloppu tai joka toinenkaan viikonloppu, saunajuomaksi hänelekinriittää usein se limu tai vesi ja jos on ostanut sixpäkin niin siitäkinjää seuraavalle viikonlopulle juotavaa.
niinpä.
Hänellä oli eilen joku morkkispäivä muutenkin, että häläväliä kaikki ja sydän sit vaan sanoo poks poks. Ne päivät kuuluu tähän sairauteen