Mikrotuki
Ällöttää olla lihavan kanssa samassa tilassa. Töissä näitä valitettavasti joutuu kestämään, eikä se näky silmiä hivele. Pysyisivät kotonaan, kunnes laihtuvat!
Toi olisikin tosi kivaa! Saisin ihan täydellä palkalla laihduttaa. 100 grammaa/kuukausi voisi olla sopiva vauhti.Ällöttää olla lihavan kanssa samassa tilassa. Töissä näitä valitettavasti joutuu kestämään, eikä se näky silmiä hivele. Pysyisivät kotonaan, kunnes laihtuvat!
Joillakin on oikeasti ongelmia aineenvaihdunnan kanssa esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. Ei se ole ole mikään naurunasia.Mä en vihaa mut mua huvittaa lihavien huono aineenvaihdunta syynä lihavuudelle. Hitsi ku mullaki olis aineenvaihdunta huonos kunnos jos söisin asioita millä lihoisin yli 100kiloseksi..
Peesi!Täällä oli joskus ihan hauskoja ja viihdyttäviäkin provoja, missä ne nykyään on?
Tuntuu et täällä on enää surkeita yritelmiä, joista ei synny mitään kivaa
Täälläkin satoi eilen, nyt käy kauhee tuuli.Alkuperäinen kirjoittaja näin;26358136:Täällä on myös kaunis pävä...eilen tosin satoi
Tekis mieli sanoa rumasti. Mulla on todella hankala kilpirauhasen vajaatoiminta. Arvoja ei saada millään tasapainoon. Lääkkeen aloituksesta on 6vuotta. Kiloja on tullut noin 30. Olo on toivoton. Hienoa olla vielä ällöttävä huvituksen aihe.Mä en vihaa mut mua huvittaa lihavien huono aineenvaihdunta syynä lihavuudelle. Hitsi ku mullaki olis aineenvaihdunta huonos kunnos jos söisin asioita millä lihoisin yli 100kiloseksi..