minä sitten aloitan kun ei muut ole KILOPINO VKO 17

Eli mulla menny suht hyvin vaiks on ollu punaiset pvä:t ja miehen 30:set... eli puntari näytti tänä aamulla 76,8kg, pudotusta noin 300g ei paljon mut taitaa hiljaa tulla hyvää...

tavoiteenihan oli 75,5 kg toukokuun puolväliin mut ei ihan taida sitä saavuttaa.... aika liki kuiteski pääsin.... :D

yritystä enenmpi ens viikoks... saa nähä mihi menee....
eli lähtö vuoden alusta oli 81 nyt siis 76,8 ja mittaa oli 168,5
 
Annulia
Wau, onnea teille edellisille, hienosti menee!
Mulla taas kerran tämmöinen viikko, etten päässyt ryhmään, joten ehkäpä jo ensi viikolla ilmoittelen tuloksia??

Kaikki mukaan pinoon!!!!!!!! :wave:
 
apuvaa!
viime vkonloppu meni vanhempien luona leipoessa munkkeja ja tottakai niitä tuli syötyäkin! Mulla on nyt tullu ihan hirvee makean himo. :/ Koko ajan pitäis saada jotain makeaa, oliskohan kieltäytyminen nyt kostautunut....Vaikka aina silloin tällöin olenkin kylässä pullan syönyt. Mut nyt pitää siis jo ihan ostaa kotiinkin.
Ja vielä on itse vappu tulossa! ja äitienpäivä ja perinteinen helluntai piknik makkaroineen ja siman jämineen. Hui kaikkea! Puntari on ollu nyt piilossa et jos sitten jonain toisena päivänä painoa ilmoittelen kun on niin paksu olo ettei uskalla punnita itseään!
Aurinkoista kevättä kaikille! :D B)
 
Miinusta 200g....vai oliko se 300g. No kuiteski. Laskusuhdannetta ollu nyt kolme viikkoa perätysten :)
Hiljaa hyvä tulee. On ihanaa kuulla kun tuttavat sanoo: "herra isä oot laihtunu"(vaikka vasta pari kiloo, mut muutoksen näkee!) tai "hei sullon masu vetäytyny sisäänpäin" :) :wave: jeeee
 

Yhteistyössä