ootsä vähän urpå se on KOTIhoidontukiAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
Eipäs ole kun kotihoidontuki.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
ootteks vähä urpoja?? Se on KodinhoidondukiAlkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:ootsä vähän urpå se on KOTIhoidontukiAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
ikävä kyllä työaika ei oo vielä loppunu... huoh... koittakaa kestää.Alkuperäinen kirjoittaja .:Mee nukkuu.
Tai itseasiassa kotihoidon tuki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipäs ole kun kotihoidontuki.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
Eiks tuo viimeinen päivä oo kiinteä maksupäivä?Alkuperäinen kirjoittaja minskumansku:riippuu.. mulle vika päivä... ei sillä tosiaan kotia hoideta...
Oh, really? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eipäs ole kun kotihoidontuki.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
sun tarttee hakee sitä gelalta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:´Kukas semmosta maksas mullekin, vaikka aika heikkoa on hoitaminen....
Heh Heh...Hyvä haukkua muita, kun et itsekään osaa kirjoittaa oikein. Hieman noloa.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
Eikö se ole Kale mistä haetaan?Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:sun tarttee hakee sitä gelalta.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:´Kukas semmosta maksas mullekin, vaikka aika heikkoa on hoitaminen....
Ehkä teki tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja marsipaani:Heh Heh...Hyvä haukkua muita, kun et itsekään osaa kirjoittaa oikein. Hieman noloa.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
siis daa!! Kuinka noloo! Mä en voi käsittää! Kehtaaks kerttu enää näyttää naamaas palstalla ku et tienny et se ei oo kodinhoitotuki vaan kotienhoidotuki :heart:Alkuperäinen kirjoittaja marsipaani:Heh Heh...Hyvä haukkua muita, kun et itsekään osaa kirjoittaa oikein. Hieman noloa.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Ootsä vähän dorka? Se on kodinhoitotuki.
pientä hiljaiseloa vaan :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Oi Onnikeiju, mä oon sitte ikävöiny sua kovasti. :hug:
ei haittaa, palsta ei unohda koskaan että oot mokannu noin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Vitsi mä oon ny iha :ashamed: