Pkako hehkuttaa, kun on niin ilonen olo...Mä pääsin kouluun!! Rupeama alkaa syksyllä, että tässä on sitten vähän niin kuin kesäloma työn merkeissä ennen koulua
Hoitsupuolelta tuli ainakin tänäänAlkuperäinen kirjoittaja mimmali:Hei tuleeko tulokset tänään useimmista kouluista?
Mulle sanottiin että tän kuun puolessa välissä tulee että pääsenkö..Ja nythän olis oikeestaan tän kuun puoliväli..Meen kattoon laatikosta onko tullu lappu.
Kiitti kaikille onnitteluista. Yksi hullu lisää tulee Suomen hoitsujen joukkoon Kangasalta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Paljon onnea :flower: :flower: Mitäs lähdet opiskelemaan??
Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksylläAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Kiitti kaikille onnitteluista. Yksi hullu lisää tulee Suomen hoitsujen joukkoon Kangasalta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Paljon onnea :flower: :flower: Mitäs lähdet opiskelemaan??
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksylläAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Kiitti kaikille onnitteluista. Yksi hullu lisää tulee Suomen hoitsujen joukkoon Kangasalta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Paljon onnea :flower: :flower: Mitäs lähdet opiskelemaan??
Ainakin sitten tekemistä riittääAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:En varmaan vielä Alottelen lähihoitajapohjalta, kun sen koulun mukaan sain pomon kans sovittua työvuorot Että tervetuloa kiva elämä; illat koulussa ja päivät töissä
Juu,sitä kun muuten ei ollutkaanAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ainakin sitten tekemistä riittääAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:En varmaan vielä Alottelen lähihoitajapohjalta, kun sen koulun mukaan sain pomon kans sovittua työvuorot Että tervetuloa kiva elämä; illat koulussa ja päivät töissä
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Minä ilmeisesti tulen saman koulun käytäviä samoilemaan.. Paikka Piramkiin ollut 1,5 vuotta, joten kait se on pakko nyt sitten lunastaa.. Monettako vuotta aloitat?Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Paljon
Minkäs sortin hoitsu susta tulee? Mietin vaan, että tuutkos tuon saman oppilaitoksen käytäviä samoilemaan missä mä jatkan syksyllä
Alkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Pkako hehkuttaa, kun on niin ilonen olo...Mä pääsin kouluun!! Rupeama alkaa syksyllä, että tässä on sitten vähän niin kuin kesäloma työn merkeissä ennen koulua
Mistä koulusta odotat vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Ei ollu tullu vastausta. :ashamed:
Sosiaali-ja terveysalanAlkuperäinen kirjoittaja John Makuupussi:Mistä koulusta odotat vastausta?Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:Ei ollu tullu vastausta. :ashamed: