Minä oon nyt varavaltuutettu

Alkuperäinen kirjoittaja clotta:
WOW, onneksi olkoon! Et taida olla ihan semmonen kun nikkisi antaa ymmärtää :LOL:
Kuinka niin? Mitä se sitten antaa ymmärtää? Kyllä minä olen vanha täti-ihminen joka tykkää porsliinista, kynttilöistä ja kukista, käytän kukkahametta ja lisäksi on tommosia ei niin mairittelevaa mainetta antavia sukulaisia. Lapsia on enemmän kuin se Sheridan, ja mun opiskelee kyllä miehisellä alalla... rahaa kerjää kyllä yhtä paljon :D

clotta
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja clotta:
WOW, onneksi olkoon! Et taida olla ihan semmonen kun nikkisi antaa ymmärtää :LOL:
Kuinka niin? Mitä se sitten antaa ymmärtää? Kyllä minä olen vanha täti-ihminen joka tykkää porsliinista, kynttilöistä ja kukista, käytän kukkahametta ja lisäksi on tommosia ei niin mairittelevaa mainetta antavia sukulaisia. Lapsia on enemmän kuin se Sheridan, ja mun opiskelee kyllä miehisellä alalla... rahaa kerjää kyllä yhtä paljon :D
Mä voin kuviteella: Nyt suunnittelet jo "candle light dinners" valtuuston puheenjohtajalle :):)

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Juma. Mul oli 40 ja ihan ilman vaalityötä. Ei ees kuvaa näkynyt missään. lauantaina tein omaa vaalityötä, kun nousin autosta olutpullo kädessä ja örisin. PerusSuomalainen :D
Siltäpä tosiaan kuulostaa :| No joo :D

Hyacinthille :flower:
Joko lausut sukunimesi yläluokkaisen asiallisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Juma. Mul oli 40 ja ihan ilman vaalityötä. Ei ees kuvaa näkynyt missään. lauantaina tein omaa vaalityötä, kun nousin autosta olutpullo kädessä ja örisin. PerusSuomalainen :D
:D

kulaus sen kunniaksi!

B) Jeps. Tajusin illalla, että en ollut edes käynyt äänestää, eikä vaimokaan... No.. jos seuraavalla kerralla koittas laittaa vaikka pari tikkuu ristiin...

Ai niin. ja onnittelut varavaltuutetulle :flower: :flower:

Yhteistyössä