Kuinka niin? Mitä se sitten antaa ymmärtää? Kyllä minä olen vanha täti-ihminen joka tykkää porsliinista, kynttilöistä ja kukista, käytän kukkahametta ja lisäksi on tommosia ei niin mairittelevaa mainetta antavia sukulaisia. Lapsia on enemmän kuin se Sheridan, ja mun opiskelee kyllä miehisellä alalla... rahaa kerjää kyllä yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja clotta:WOW, onneksi olkoon! Et taida olla ihan semmonen kun nikkisi antaa ymmärtää
Mä voin kuviteella: Nyt suunnittelet jo "candle light dinners" valtuuston puheenjohtajalleAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kuinka niin? Mitä se sitten antaa ymmärtää? Kyllä minä olen vanha täti-ihminen joka tykkää porsliinista, kynttilöistä ja kukista, käytän kukkahametta ja lisäksi on tommosia ei niin mairittelevaa mainetta antavia sukulaisia. Lapsia on enemmän kuin se Sheridan, ja mun opiskelee kyllä miehisellä alalla... rahaa kerjää kyllä yhtä paljonAlkuperäinen kirjoittaja clotta:WOW, onneksi olkoon! Et taida olla ihan semmonen kun nikkisi antaa ymmärtää
Ei huono idea, olen kyllä syönyt tän mahd. tulevan kanssa jo usein lounasta, nyt vois siirtyä seuraavalle tasolleAlkuperäinen kirjoittaja clotta:Mä voin kuviteella: Nyt suunnittelet jo "candle light dinners" valtuuston puheenjohtajalle
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Juma. Mul oli 40 ja ihan ilman vaalityötä. Ei ees kuvaa näkynyt missään. lauantaina tein omaa vaalityötä, kun nousin autosta olutpullo kädessä ja örisin. PerusSuomalainen
Siltäpä tosiaan kuulostaa :| No jooAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Juma. Mul oli 40 ja ihan ilman vaalityötä. Ei ees kuvaa näkynyt missään. lauantaina tein omaa vaalityötä, kun nousin autosta olutpullo kädessä ja örisin. PerusSuomalainen
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Juma. Mul oli 40 ja ihan ilman vaalityötä. Ei ees kuvaa näkynyt missään. lauantaina tein omaa vaalityötä, kun nousin autosta olutpullo kädessä ja örisin. PerusSuomalainen
kulaus sen kunniaksi!