Minä olen liian nuuka !!!

  • Viestiketjun aloittaja Pihimamma
  • Ensimmäinen viesti
Pihimamma
Nuukuuteni on RIESA.
Kaikki mihin rahaa menee kilpilutan, tingin, haen halvempaa..
Arkena tää vielä toimii ja on toki järkevääkin mutta esim matkoilla en osaa relata ! Otan omia eväitä mukaan, haen ruoat jostain marketista, kävelen kauaksikin halvimman ruokapaikan perässä...ym. Vertailen, punnitsen..stressaan.
Miten tästä ELÄMÄNTAVASTA oppisi pois ?
Olen yh siitä kai tää "varovaisuus" juontaa juurensa. Rahaa ON, en vaan osaa sen kanssa relata, humputella...
Ongelma tämäkin nykyaikana, heh
 
vieras
musta nuukailu on kannattavaa. omat eväät monesti paremmat yms. kivaa vielä kun rahaa säästyy ja saa sitten hankittua sellaista mitä muuten ei saisi. mä nautin nuukailusta oikeasti:D
 
no
et ole ainoa. Meillä mies ostelee itselleen vaatteita ja kenkiä jatkuvasti, ja minä pihistelen enkä osta itselle juuri mitään :) Ja rahaa siis on, en vaan tunne mitään tervetta lähteä shoppaileen.
 
ap
Kannattavaa toki, mutta olen jo niin koukussa siihen että AINA vertailen, lasken, suunnittelen...Olenhan säästänyt näin satasia, tuhansiakin.
Ei elämämme mitään askeettista ole. Kaikki tarvittava rompe lapsille ostetaan, matkustetaan, sisustetaan...mutta kaikki halvimman mahdollisen( ei toki huonoimman ) kautta.
Olen tapojeni orja !!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja levottomat jalat:
Sillointällöin, kun tuntuu että pihistely on mmennyt ihan överiksi mene kauppaan ja päätä jo etukäteen että tietty summa on pakko käyttää.
Niin...Mun pitäis joskus repäistä = oikein törsätä !
Hauska neuvo ! Minä yritän yrittää.
 
vieras
ainakaan laitteissa en tiedä kumpi on kannattavampaa, ostaa halvinta vai ostaa kalleinta.

tietsikat olen aina ostanut kalliimmat ja muka parhaimmat. kaikkea muuta..levinneet heti kättelyssä.

toisaalta olen ostanut kaikkein halvimmat pesukoneet ja toimivat kuin unelmat. pyykkikonekin on jo yli 12v.

puhelimen ostin käytettynä ja toimii moitteettomasti. kamerakin suht hyvä.

pojalle ostin vasta uuden monensadan euron puhelimen ja tuntuu ettei siinä akku kestä.
revi nyt siitä että mikä se kannattaa..
 
ap
Mulla ei onneksi ole moisia kokemuksia. Olen saanut rahoilleni erinomaista vastinetta.
Ja uskon edelleen että laadusta kannattaa maksaa.
Pointtini oli se että sama tuote voi maksaa eri liikkeissä 600-800. Esim hankkimani läppäri oli tästä hyvä esimerkki.
 

Yhteistyössä