Minä inhoan ihmisiä, jotka....

  • Viestiketjun aloittaja "Kira"
  • Ensimmäinen viesti
"Kira"
käyttävät liikaa alkoholia.
tupakoivat ja puhaltavat savut toisten naamalle.
ovat käyneet kauneusleikkauksessa tai edes harkitsevat, sillä he ovat todella tyhmiä ja rumia.
huutavat lapsilleen.
ovat rasisteja.
ovat narsisteja.
ovat kateellisia toisten onnesta, joka on saavutettu kovalla työllä.
pettävät, sillä heillä ei ole sydäntä ja he eivät tiedä mitä oikea rakkaus on.
ateisteja. he ovat mustia eksyneitä lampaita.
ovat ylipainoisia.

muuta ei nyt tule mieleen.
 
"Kotitonttu"
Join eilen 5 olutta kotiterassilla ja polttelinkin jopa, tosin yksin. Ns. salapolttaja nykyisin.. mentholi vaan pienes sieväs maistuu ;)

Pennuille tulee huudettua tarvittaessa ja olen myös jonkinsortin pakana. Vien tontuille, menninkäisille yms ruokaa pihan perälle. Juuri nyt suitsutan pahoja henkiä pois talostakin tässä samalla. Aamulla suolasin talon ympärystän, ihan varmuuden vuoksi krapuloissani :D

Ylipainoa en ole vielä kai onnistunut saamaan.. jonkun silmissä voi ollakin toki.

Pettänyt olen entisiä nuoruudessani, oli pätevät syyt mukamas.. juuh.

Tissit saatan korjata joskus.. kun tarpeeks tuosta vielä riipahtavat ja ovat tehtävänsä tehneet lopullisesti. Ehkä silmäluomiakin kiristän.. synnynnäiselle rumuudelle ei mahda mitään kyllä, mutta sitä voi rahalla parantaa. :D

Rasisti olen kai nykyisellä mittapuulla, koska olen hyvin kriittinen "turhista" maahamme tulijoista, jotka eivät tule päivääkään tekemään töitä täällä ikinä.

Hmm.. narsistiksi en osaa nähdä itseäni, mutta toki sitä voin olla exilleni varmasti ja parille vihamiehelleni. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="Kotitonttu";26589881]Join eilen 5 olutta kotiterassilla ja polttelinkin jopa, tosin yksin. Ns. salapolttaja nykyisin.. mentholi vaan pienes sieväs maistuu ;)
[/QUOTE]

Pienenä vinkkinä samanlaiselle tuuripolttajalle; heitä ne mentholit hiiteen ja polta vaikka sinistä. Menthol-tupakan salaisuus on siinä, että tupakan myrkyt kulkeutuu syvimpiin sopukoihin keuhoissa, eli sen mentholin tarkoitus ei todellakaan ole raikastaa hengitystä vaan koukuttaa/myrkyttää meitä poloisia tehokkaammin. Kun tämän kuulin yhdeltä tutulta lekurilta, niin olen sen jälkeen pienessä sievässä polttanut sinistä (ei toki turvallista sekään, mutta vähemmän vaarallista ja tuli parempi mieli ;)).

Ja aloittajalle; minä ihnoan ihmisiä, jotka inhoaa toisia ilman mitään asiallista syytä.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Kira";26589606]
ovat käyneet kauneusleikkauksessa tai edes harkitsevat, sillä he ovat todella tyhmiä ja rumia.
[/QUOTE]

Tämä oli jotenkin hauska :D Eli ap inhoaa rumia ihmisiä, mutta inhoaa myös ihmisiä, jotka käyvät kauneusleikkauksissa? Eli mitä sen ruman ihmisen pitäisi sitten tehdä?
 
aaltoliike
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26589952:
Tämä oli jotenkin hauska :D Eli ap inhoaa rumia ihmisiä, mutta inhoaa myös ihmisiä, jotka käyvät kauneusleikkauksissa? Eli mitä sen ruman ihmisen pitäisi sitten tehdä?
Epäilemättä rumien pitäisi seitsemän vuoden välein tehdä sopulit ja juosta jyrkänteeltä Jäämereen? Samaan laumaan saisivat sitten liittyä ylipainoiset huutajat, joiden jalkoihin ne muut inhotukset jäisivät jo matkalla kun kompastuisivat korviaan pidellessään.

Eipä olisi väestöräjähdystä kauaa. Sitten savuttomat uskovat saisivat taas rauhassa täyttää maan?
 
lol
Epäilemättä rumien pitäisi seitsemän vuoden välein tehdä sopulit ja juosta jyrkänteeltä Jäämereen? Samaan laumaan saisivat sitten liittyä ylipainoiset huutajat, joiden jalkoihin ne muut inhotukset jäisivät jo matkalla kun kompastuisivat korviaan pidellessään.

Eipä olisi väestöräjähdystä kauaa. Sitten savuttomat uskovat saisivat taas rauhassa täyttää maan?
:D
 
Mä en halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei kykene suhtautumaan edes neutraalisti toisen valintoihin, tai ei kykene hyväksymään sairaita ihmisiä (eräänlaista rasismia sekin, vertaa puhdas ja terve rotu).
 
"vieras"
[QUOTE="Kira";26589606]...
ovat käyneet kauneusleikkauksessa tai edes harkitsevat, sillä he ovat todella tyhmiä ja rumia.


...[/QUOTE]

Nii että jos on saanut vaikka pahoja palovammoja kasvoihinsa, on tyhmä ja ruma kun menee kauneusleikkaukseen. Tai jos on ollut onnettomuudessa ja menettänyt vaikka etuhampaansa, on tyhmä ja ruma kun menee ja laitattaa uudet. Jep jep...
 
"Kira"
[QUOTE="aamuvirkku";26589827]kuin moni ei oo koskaan huutanut lapselleen?[/QUOTE]

tarkoitan sellaisia ihmisiä, jotka ovat hankkineet lapsia vaikka eivät pidä lapsista. huutavat kärttyisinä ja purkavat pahaa oloaan viattomiin lapsiin.
 
Muuten kyllä allekirjoitan ap:n listan, mutta kahdesta viimeisestä kohdasta olen eri mieltä. Käsitän, että nämä ovat ominaisuuksia, eikä yksittäisiä kertoa. Esim. jollain on tapana huuta lapsille, vetää kännejä, käyttäytyä rasistisesti, ...
 

Yhteistyössä