minä ymmärrän miksi työ täällä tappelette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piru irti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piru irti

Vieras
minäkin haluaisin repiä joltain silmät päästä, se on tää VITUN HELLE!!!! hiki tursuu joka huokosesta. Olo on niiiiiiiiin vetämätön ja mies tuossa vieressä on ärsyttävän hyväntuulinen ja ylpeänä esittelee miten siivosi kun lupasikin.

kiva kiitos mutta helteen vuoksi en kestä yhtään iloista naamaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JUST:
Älä muuta sano!!! Koko ajan nihkee olo, muksut roikkuu kintussa ja vinkuu, yöllä ei voi nukkua eikä ulkona voi olla. Prkl!!!!!

:D

Lisätään tähän vielä jatkuvasti juopottelevat naapurit jotka mekastaa oli sit arki tai viikonloppu ja 8kk vauva joka heräilee yöllä jatkuvasti (ylös tulee hampaita) :D Onneks viikonloppuna pääsen edes noista naapureista eroon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja JUST:
Älä muuta sano!!! Koko ajan nihkee olo, muksut roikkuu kintussa ja vinkuu, yöllä ei voi nukkua eikä ulkona voi olla. Prkl!!!!!

:D

Lisätään tähän vielä jatkuvasti juopottelevat naapurit jotka mekastaa oli sit arki tai viikonloppu ja 8kk vauva joka heräilee yöllä jatkuvasti (ylös tulee hampaita) :D Onneks viikonloppuna pääsen edes noista naapureista eroon :D

Mä lisään tähän vielä enterorokko *3 ja mies reissussa. Tekis mieli heittäytyä hulluksi!

Mä en jaksa tota muksujen vinkumista ja riehumista yhtään! Itellä niin vi***nainen olo ja saa koko ajan olla sanomassa, antamassa, kieltämässä, lohduttamassa, neuvottelemassa, pyyhkimässä, siivoomassa, nostamassa ja toistamassa. Edes 1h että sais olla ihan yksin nihkeen itsensä kanssa!!!

Yhteistyössä