Minä voitin sen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on jotkut kommentit taas :|. Jos timantit ovat niin pahoja, niin entäs rahaa? Montako ihmistä oli tapettu tämän takia? Vaatteet vaikka H&M:sta, montako ihmistä on kuollut vaikka syöpään, ketkä tekevät ne vaatteet? Liha, miten joku sen voi syödä, joku elämä oli tapettu siksi että ihminen sano bon apetit... ja n.e, en jaksa edes jatka, koska myös kun itsekin aloitan miettiä niin pahaa olo tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja hymyilyttää;30094815:
Onko tämä yhtä "hyvä kauppa" kuin se "kultaraha", jonka saamisesta ap intoili joulun alla?

Mikä kultaraha? Kun keräilen nämä ja on enemmän kuin yks. Ehkä tarkoitat double eagle? Niin en tiedä arvoa nyt yhtään, eikä ole väliä. Kun sen halusin jo kauan ja mieheltä sain jouluksi. En itse ostanut.

No on jotkut kommentit taas :|. Jos timantit ovat niin pahoja, niin entäs rahaa? Montako ihmistä oli tapettu tämän takia? Vaatteet vaikka H&M:sta, montako ihmistä on kuollut vaikka syöpään, ketkä tekevät ne vaatteet? Liha, miten joku sen voi syödä, joku elämä oli tapettu siksi että ihminen sano bon apetit... ja n.e, en jaksa edes jatka, koska myös kun itsekin aloitan miettiä niin pahaa olo tulee...

Kyseessä onkin onko se välttämätöntä omistaa sitä tai muuta "turhuutta". Voitko elää ilman noita... Syödä ja juoda on pakko, ja vaatettaakin itsensä, valtio käskee.

[QUOTE="hmm";30097535]Kyseessä onkin onko se välttämätöntä omistaa sitä tai muuta "turhuutta". Voitko elää ilman noita... Syödä ja juoda on pakko, ja vaatettaakin itsensä, valtio käskee.[/QUOTE]
Miksi pitäisi? :O Anteeksi mutta :D...???!!! :D Whåt? Miksi? Häh? Siksi käynkin töissä ja mies että voimme elää miten kai haluamme tai kaikkia ei saa..., mutta jotain mitä halua. Jos elämäni tarkoitus olisi vain ruokaa ja vettä ja jotain vaateita kerran vuodessa, ei väliä minkälaisia niin en olisi ikinä työssä käynyt, olisin ehkä sossussa tai en tiedä, ilman töitä en kans voi elää, kun olen sellainen adhd tai ainakin tykkään tehdä elämän aikana kaikenlaisia juttuja. Työ, perhe, matkustaminen ym ym ym....mun juttuja. Voitko kertoa kenelle mun joku pieni timantti sormuskin voi häiritseä taas? :D

Tämä on totta, että jokainen joka on ostanut vaatteet H&M:stä esimerkiksi, älköön valittako timanttien eettisestä kuluttamisesta, vaan katsokaa peiliinne.

Kiitos! =)

Ole hyvä :). Vkloppuna haluan lähteä katsomaan jotain kunnon kirjoja sekä japanilaista ruokaa. Olen nykyään puoleks vegaani tai hih en tiedä kuka olen :D meri ruokia vain syömme ja paljon kasviksia, vihaneksia, marjoja, pähkinöitä ym ym....Kaikenlaista tervellistä mutta maukasta. Enemmän aika menee valmistukseen joskus, mutta ainakin on kunnon ruokaa.

Ennen maksua kysyin jos saan eri puhtaus lk :). Nyt tuli vastaus että pientä korvausta varten saan SI1 tai SI2. Nyt paljastan että koko sormus tulee minulle maksamaan 400,- + etä saan SI2 220,- eli noin 640,- ei pahaa noin hyvästä sormuksesta mitä metsästänyt jo aikoja sitten että yks iso timantti olisi. Eikä tarvi sanoa mitään, haluan hemmotella noinkin itseä :kiss:

Minkä värinen tuo kivi ? Onko se esim r (River), joka on puhtain väri?
Tuo Si1 – Si2 tarkoittaa timantissa hyväa keskitaso, jotain sulkeumia voi olla nähtävissä silmin.
Timanttien hintaerohan on melko suuri juuri näiden kahden luokan välillä. Et voi siis tuolla tavalla sanoa, että "voitit" mitään, koska et tiedä vielä edes luokkaa, jonka saat.

Minkä värinen tuo kivi ? Onko se esim r (River), joka on puhtain väri?
Tuo Si1 – Si2 tarkoittaa timantissa hyväa keskitaso, jotain sulkeumia voi olla nähtävissä silmin.
Timanttien hintaerohan on melko suuri juuri näiden kahden luokan välillä. Et voi siis tuolla tavalla sanoa, että "voitit" mitään, koska et tiedä vielä edes luokkaa, jonka saat.

Siis SI1. Väri: F

No kerrotko minulle mitä tuntemuksia tulee sinulle kun syöt lihaa tai ostat vaateita? Montako tuhatta oli kuollut siihen? Hmmm....

En ole tuo jolle vastasit mutta tuo on sulta aika heikko esitys. Esim. minä en syö lihaa ja vaatteet teen itse tai teetätän/ostan sellaisista paikoista että voi varmistua niiden alkuperästä.
Et sä voi perustella epäeettisia toimia sillä että löytyy vielä pahempia juttuja tai että muutkin tekee. Timantit eivät todellakaan ole elintärkeitä, tosin ei ole liha tai riistovaatteetkaan mutta timantit vielä vähemmän.
Sanoisit sitten ettei kiinnosta p-skan vertaa eettisyys, kunhan saat hilusi. Etkä esittäisi että kiinnostaa, näytät vain tekopyhältä.

Uusimmat

Yhteistyössä