Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gh:no en kyllä viitisisi olla muutamasta kympistä kateellinen,
vaikka tollaiset vale-erot onkin arveluttavia.
Alkuperäinen kirjoittaja Viude:Kyllä se on kaikista halvinta hammashoitoa, kun pesee 2xpäivässä fluoritahnalla, syö ksylitolia ja janoonsa juo vettä, ruoaka-ajat säännöllisiksi eli n. 5-6 krt /pvä, niin ei voi tulla reikiä. nimim. hammashoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Minkä takia kateellinen tuollaisesta kaksnaamaisuudesta ?
Kateellinen ilmaisesta hammashoidostase on kallista huvia, jos sen itse maksaa kuten moni muukin asia.
Alkuperäinen kirjoittaja Viude:Kyllä se on kaikista halvinta hammashoitoa, kun pesee 2xpäivässä fluoritahnalla, syö ksylitolia ja janoonsa juo vettä, ruoaka-ajat säännöllisiksi eli n. 5-6 krt /pvä, niin ei voi tulla reikiä. nimim. hammashoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja YH:Mua vituttaa aivan suunnattomasti, että mun ei kannata tehdä töitä. Siis olen 2 lapsen yh ja työnteko ei todellakaan kannata, jos on paska palkka. Vaikka teen sen 40h/vko. Ei auta ei. Helpommalla pääsis kun menis sossuun. yhtä paljon tulee rahaa ja ei tarvitse stressata töissä! Sain kesälomarahat ja KAIKKI hiellä ja vaivalla ansaitsemani lomaraha meni KELALLE. Koska hehän antavat joka kuukausi mulle asumistukea (koska tuloni on niin paskat!!!!) ja näin ottavat omansa takaisin tietty jos saan hieman ylimääräistä. Helvetin hyvää kesälomaa vaan meille :'(. Ja sit viel ihmetellään miks suomalaisille ei kelpaa esim. siivoojan työ.