Minä vai hän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valinnan vaikeus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valinnan vaikeus

Vieras
Hei, sanokaapas mitä mun pitäisi tehdä -olen elänyt nyt kauko- ja on/off-suhteessa reilun puoli vuotta sanotaan nyt vaikka Paulin kanssa -emme ole virallisesti yhdessä, mutta käytännössä kyllä -soittelemme melkein päivittäin ja aina kun näemme, välillämme on säpinää ja actionia ;) tunteet ovat siis olemassa ja ovat aika vahvat. Silloin harvoin kun saamme olla yhdessä, ei mikään voisi olla paremmin :)

ongelmana vain on se, että vaikka tunteet ovat aidot ja välitämme toisistamme paljon ja vielä seksikin toimii ja on hyvää, niin tiedän, ettei hän ole se oikea minulle.. kai.. välttämättä..

suhteemme on ollut kesän jälkeen, syksyn aikana, kaksi kertaa tauolla, ja molemissa erot tapahtuivat omasta aloitteestani -kuten myös yhteen palaamiset :S molemmat erot satuttivat häntä jollei nyt aika pahasti niin kuitenkin jonkun verran, mutta nyt taas kun olemme olleet yhdessä, on menneet unohdettu ja keskitytään nykyhetkeen. ja kaikki on ok. mutta. entäs tuleva? en oikein pysty näkemään meitä yhdessä pitkällä tulevaisuudessa, koska hän ei ole juuri sellainen mies jonka rinnalla haluan koko elämäni olla... ehkä, ainakin nyt ajattelen niin... samalla, vaikka hänen kanssaan on niin mukava ja hyvä olla ja hänessä on niin paljon hyviä asioita, toisaalta tämä kauko- ja on/off-seurustelu tuntuu aivan liian riittämättömältä... eroaminenkin pelottaa, koska en haluaisi loukata hänen tunteitaan missään tapauksessa :(

....mitä tehdä...?