Minä tykkään tästä palstasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainako harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainako harmaa

Vieras
Olen jonkin aikaa palstaillut ja täällä on todella mukavaa porukkaa ja keskustelua ja kaikki saavat tuoda omat näkemyksensä rohkeasti esille. - Itse olen sellainen, että joudun hyvin helposti toisten hampaisiin enkä siksi uskalla ottaa nimimerkkiä, vaikka kyllä tekisi mieli.

No rekkaudu vaan rohkeasti. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti, jos välillä saa vähän ihme kommenttia... :) Minusta osa tätä palstan viehätystä on juuri se, että on näitä vakkarinikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
No äläs nyt , kaikkihan täällä vuoron perään on raadeltavina :)

Mä en oo vielä ollu.

En mäkään. Ja se on mua joskus jopa ihmetyttänyt. :xmas:

Ruvetaanko räkkyämään? Jos sitten saatais oikein kunnolla p.askaa niskaan

:D

Mä olen ollut vakkarina varmaan tollasen vuoden verran, ehkä kauemminkin ja olen saanut välillä sellasta palautetta että huh huh mutta en jaksa välittää siitä koska edelleen pyörin kuvioissa mukana. Mutta on täällä mukaviakin ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

Mä en oo vielä ollu.

En mäkään. Ja se on mua joskus jopa ihmetyttänyt. :xmas:

Ruvetaanko räkkyämään? Jos sitten saatais oikein kunnolla p.askaa niskaan

:D

Mä olen joskus vähän yrittänytkin, mutta eipä vain ole kala käynyt pyydykseen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ainako harmaa:
Olen jonkin aikaa palstaillut ja täällä on todella mukavaa porukkaa ja keskustelua ja kaikki saavat tuoda omat näkemyksensä rohkeasti esille. - Itse olen sellainen, että joudun hyvin helposti toisten hampaisiin enkä siksi uskalla ottaa nimimerkkiä, vaikka kyllä tekisi mieli.

Mulla on sama juttu..oon kylläkin rekkautunut, mut kirjoittelen useimmiten harmaana. Tuntuu olevan tosi ilkeetä tuo riepottelu toisinaan =(

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:

Mä en oo vielä ollu.

Ompa sulla järkky teksti profiilissa. Kenet oot tappanu?

Exän haluaisin välillä tappaa, lapsetkin joskus, ex-appivanhemmista nyt puhumattakaan, kuka milloinkin sattuu ärsyttämään... :kieh:

Yhteistyössä