Minä tv-tason näistä ostaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jokainen saa tykätä mistä itse tahtoo. Minä nyt en vaan koskaan ole ollut niin tarkka noiden kanssa tuolla tavalla, osaksi siksikin että tykkään usein vaihtaa sisustusta joten en viitsi ostaa niin kalliita eikä mulla kyllä ole varaakaan siihen. :) ja tällä hetkellä on muitakin syitä miksi mieluiten halvemmat tulisi kyseeseen. :D tuo 1 olisi ihana mutta ne ovat kuulemma loppuneet ja lisää tulee joskus reilu kuukauden päästä. 3 olisi myös ihan kiva, nyt haluisin kuulla mielipiteitä varsinkin siitä.. :)

Toi maui kesti meillä kokonaiset 8 päivää, kunnes lohkesi niin ettei sitä viitsinyt erikeeperillä ja ruuveilla enää korjata. annika taso on puolestaan kaverilla, sekin oli täys susi, on kyllä vielä käytössä, mutta käytännössä palasina. viimenen on todennäköisesti yhtä surkeaa laatua. En suosittele!

Jyskin "huonekalut" on vähän niinkuin väljähtynyt, koko päivän terassilla virunut olut muovimukissa, johon lokki on tiputtanut vielä omat lisäaromit joukkoon. Vähän sinneppäin mutta kaikki asiat päin vittua.

Miten ihmeessä te käsittelette telkkaritasojanne, jos ovat sanojenne mukaisesti palasina parin päivän päästä? Eikö se ole huonekalu, jonka päällä telkkari on? Miten se menee palasiksi? Kai nyt jokaisen huonekalun saa palasiksi, jos kovasti haluaa, mutta että niin kuin itsekseen menee?

Miten ihmeessä te käsittelette telkkaritasojanne, jos ovat sanojenne mukaisesti palasina parin päivän päästä? Eikö se ole huonekalu, jonka päällä telkkari on? Miten se menee palasiksi? Kai nyt jokaisen huonekalun saa palasiksi, jos kovasti haluaa, mutta että niin kuin itsekseen menee?

Osa on niin huonoa laatua että jo kasattaessa lastulevy lohkeilee ja ruuvit vääntyilevät sekä lastulevyn päällä oleva muovipäällysteinen, paperille printattu puukuvio lohkeilee irti.

Itsellä oli aikoinaan sotkan tv-taso, (joka on yhtä surkeaa laatua jyskin kanssa) joka ei edes kestänyt taulutv:n painoa, vaan vääntyi banaaniksi ja KATKESI loppujen lopuksi keskeltä tiputtaen kalliin taulutv:n lattialle. Televisiosta hajosi niin jalusta, että paneeli.

Sen jälkeen en ole paskaan koskenut.

Tärkeintä varmaankin että tv on siinä tukevasti ja että kaikki mahdollinen muu mahtuu hyvin. Viritinvahvistin ja konsolit esimerkiksi tarvivat ympärilleen reilusti ilmaa. Vahvistimet tapaavat olla hankalan isoja, eikä niitä saa tunkea liian ahtaaseen väliin ylikuumenemisen vuoksi.
Toiseksi tärkeintä on että mööbeli miellyttää SINUN silmääsi.

Kalliita mööbeleitä en pienten lasten tuhottavaksi viitsi ostaa. Vituttaa ihan eritavalla kun 2v testaa haarukkaa ja vasaraa satasen toosaan kuin tonnin.

Tai sitten voi tehdä niinkuin minä ja sijoitin ukon susirumat kajarit ja jättikokoisen vahvistimen kaappiin, kun eivät sopineet kauniiseen valitsemaani tv-tasoon. :D

Meille sisustaminen on harrastus, intohimo ja työ. Tässä perheessä ei kuluteta rahaa tupakkaan, alkoholiin, eikä muuhunkaan mielestämme turhanpäiväiseen. Sisustaminen, arkkitehtuuri ja design on se meidän juttu.

Aina huvittaa tuo, että koska ei osteta tupakkaa tai alkoholia, ostetaan jotain kallista... :) Aika monessa perheessä todellisuus on se, ettei ole varaa laittaa tonneja johonkin sohvapöytään, saati kymppitonneja koko asunnon sisustukseen, vaikka tippaakaan alkoholia tai yhtään röökiä ei osteta.

Ymmärrän kyllä, jos joku haluaa ostaa kallista, kun siihen on mahdollisuus, mutta en ymmärrä, miksi pitää halveksia niitä, joilla ei ole varaa, mielenkiintoa tai halua ostaa designia. Mulla on muutama designlaukku, jotka olen ostanut pitkän haaveilun ja harkinnan jälkeen, mutta en irvaile niille, jotka hakee veskansa henkkamaukalta.

Enkä nyt tarkoittanut, että sinä irvailet tai halveksit, en muista kuka/ketkä tuolla aikaisemmin luetteli, että huonekalut "saa" ostaa vain finnishdesignshopista ja vepsäläiseltä ym. :D

[QUOTE="ninnannunna";29396153]Tai sitten voi tehdä niinkuin minä ja sijoitin ukon susirumat kajarit ja jättikokoisen vahvistimen kaappiin, kun eivät sopineet kauniiseen valitsemaani tv-tasoon. :D[/QUOTE]

Mitäs jos mies sijoittaisi susirumat vaimonsa valitsemat koriste-esineet varaston perälle?

Ap!

Kurkkaa Ikean sivuilta Hemnes-sarjan tv-taso. Tyylillisesti melko samankaltainen, edullinen, mutta todella kestävä huonekalusarja.
Lisäksi on sarjassa kivoja lipastoja, jos innostut enemmänkin sisustamaan. :)

Ensimmäinen (Annika) on mielestäni ulkonäöllisesti kivoin, riippuu toki muusta sisustuksesta.

Mutta todellinen mielipiteeni on, että ei mitään, siis ei yhtikäs mitään, ikinä, jyskistä! Totuus on että tuotteiden laatu ja kestävyys on todella heikkoa! Kerran olen jyskistä erehtynyt jotain ostamaan ja lekalla meni koko paska matalaksi todella pian. Ei jyskiä enää ikinä tänne. Mutta tää on vain mun mielipide :)

Minäkää en osta/ostaisi Jyskistä, Sotkasta tai Maskusta oikeastaan mitään.

Pitää kyllä paikkansa että köyhän ei ole varaa ostaa halpaa, ja erityisesti ko liikkeiden kohdalla se pitääkin paikkansa.

Mitäs jos mies sijoittaisi susirumat vaimonsa valitsemat koriste-esineet varaston perälle?

Kompromisseja, sitähän se on arkinen parisuhde täynnä.

Kaikkea ei voi saada, koska meillä ei ole tilaa "mediahuoneelle", joten jättikokoinen telkkari, jättikokoisella laitteistolla (vahvari,digiboksi, dvd-soitin, mitälie vielä) ja isoilla kaijuttimilla (juuri nyt ei ole rahaa sijoittaa turhuuksiin, kuten upeannäköisiin kajareihin) ei sovi ainoaan olohuoneeseemme.

Mies saa jättitelkkarinsa ja minä kohtuudella koriste-esineitä (ei meillä kyllä sellasia oo oikeesti..)

Ja jos tarkoitit että susiruma vaimo kaappiin, niin on mua silti kivampi halia illalla sängyssä kuin kajareita. :D

No tässä onkin nyt tarkoitus ostaa halpaa. Ihan nyt niille ketkä jaksavat ihmetellä miksi, niin suunnitelmissa maisemanvaihdos todennäköisesti toiselle puolelle suomea.. Ollaan päätetty ettei aijota sitten täältä ottaa huonekaluja eli myydään ne. Ostetaan siellä sitten uudet ja hyvät. :)

Meidän aikaisempikin on jyskin tv-taso ja 4-vuotta ollut käytössä ja ei ole mennyt rikki ja hyvin on kestänyt.

Yhteistyössä