Minä tulen saamaan pojan, jonka nimeksi tulee Antti Aleksi Mikael.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä 18v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä 18v

Vieras
Olen raskaana raskausviikolla 23. Näin viime yönä unta, jossa minulla oli sylissäni poikavauva, jonka nimi on Antti Aleksi Mikael. Olen yrittänyt tänään saada miehelleni, että meidän pitää laittaa pojallemme nimeksi Antti Aleksi Mikael, koska olen varma, että uneni oli enneuni, jonka mukaan tulen saamaan pojan, jolle TÄYTYY antaa tuo nimi. Mieheni mielestä kyseinen nimi ei sovi pojallemme, koska minun veljeni nimi on Antti Mikael ja mieheni veljen nimi on Aleksi Mikael. Mitä teen, että saan mieheni uskomaan, että setä ja eno olisivat varmasti ylpeitä, että heidän nimensä annettaisiin nimiksi minun ja mieheni pojalle, mutta mies taas sanoo, että se on liian mielikuvituksetonta antaa lapselle sukulaisten nimiä.

Todella "kivoja" vastauksia olet saanut... Kakkosen kaltaiset tyypit olivat minullekin naama vinossa kun aikoinaan sain teini-ikäisenä lapsen. Nyt saavat katsoa menestystäni ylöspäin siinä missä kaikki muutkin. Mahtaa niitä nyt vituttaa.

[QUOTE="vieras";28235360]Olet nuorena aloittanut lasten teon. Sossun tuellako elät?

Anna ihmeessä omalle lapsellesi ihan mikä nimi tahansa. Who cares?[/QUOTE]

Millä perusteella nuoret äidit elää sossutuilla? :D

Yhteistyössä