"minä tein sen vihdoin, pakon edessä ja nyt tuntuu hyvältä"-klubi *vaihdoin otsikon*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Ostin kolme paitaa ja kahdet farkut... ITSELLENI!! enpä muista, koska viimeksi olen varta vasten lähtenyt vaatetta itselleni hankkimaan. Ja jopa löytänytkin jotain. :D *ostamistani lasten vaatteista ei nyt siis puhuta, ne tulivat siinä sivussa*

Sovitin kaksia farkkuja ensimmäisessä liikkessä, jossa kävin: molemmat sopivat! Ja 30? yhteensä, kiitos. Paidat olivat haasteellisempia. Lopulta löysin yhden sopivan, kaksi liki yhden hinnalla, mutta vain yksi puhutteli. Seuraavasta liikkeestä kaksi lisää, samalla metodilla.

On kunkku-olo! :D

*oikeasti minun piti käydä ostamassa uudet kesä- ja tavirenkaat autoon ja toiset vanteet :whistle: *

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ei, et kai sinäkin liity tuohon mitä ostin -kehuskelijoiden klubiin. En kestäisi :(

En, en. Tämäpä onkin "minä tein sen vihdoin, pakon edessä ja nyt tuntuu hyvältä"-klubi :D ei ole ihan helppoa ensinnäkään löytää sopivia vaatteita ja toisekseen SOVITTAA niitä ennen ostopäätöstä.

Onneksi olkoon!
Nimim. viime kesänä löysin sopivan mekon häihin VIIDEN TUNNIN sovittelun jälkeen. Oikeastaan mielessäni oli sellainen satiininen housuasu ja mielellään vielä viininpunainen, mutta sellaista ei tullut mistään vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Onneksi olkoon!
Nimim. viime kesänä löysin sopivan mekon häihin VIIDEN TUNNIN sovittelun jälkeen. Oikeastaan mielessäni oli sellainen satiininen housuasu ja mielellään vielä viininpunainen, mutta sellaista ei tullut mistään vastaan.

ja mä etsin hautajaisiin kenkiä viime kesänä 2 PÄIVÄÄ :headwall: eipä muuten ollu helppo homma heinäkuun alennusmyynneissä etsiä hautajaiskenkiä, kaikki oli liian avonaisia. Muita kivoja kenkiä löytyi vaikka muille jakaa :whistle:

Mutta ap:n asiaan tuo on ihana tunne :D onnitteluni :xmas:

Yhteistyössä