Minä taas olen menossa Rosen-terapiaan, minkälaisia kokemuksia muilla on siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rudbeckia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rudbeckia

Vieras
Niin, pääsen piakkoin ensimmäistä kertaa kokeilemaan Rosen-terapiaa, jolta odotan paljon, mutta toisaalta taas pelkään ettei tapahdukaan tarpeeksi... :-/

Minkälaisia kokemuksia teillä muilla on?
Minkälaisiin vaivoihin tai ongelmiin tms. olette sitä käyttäneet?

Kävin eräillä messuilla rosenterapiassa, kesti noin puoli tuntia. Muhun vaikutti syvästi, kyyneleet alkoivat virrata lähes heti ja terapeutti löysi uskomattomalla tavalla henkiset kipupisteeni, joita käsitteli lempeästi ja ymmärtävästi. Tahtoisin mennä rosenterapiaan, mutta valitettavasti se ei ole taloudellisesti mahdollista, hinnat näyttävät olevan kovin korkeita.

Sama ongelma tuon talouden kanssa, olen nyt säästänyt jonkin aikaa juuri tuohon, sillä uskon että sieltä tosiaan voisi löytyä apua.
Olipa rohkaisevaa kuulla että sinulla se oli toiminut heti! Toivottavasti sinäkin pääset joskus vielä uudelleen terapiaan!

Mitäs tollanen maksaa?
Olen kokeillut erilaisia luontaishoitoja, ja aina mennyt vähin odotuksin vastaanotolle - yleensä on ylittänyt odotukset! Käyn suht säännöllisesti vyöhyketerapiassa, ja aina tuntuu auttavan =)

6 kertaa maksavat yhteensä 300e, kertakäynti 60e.
En kyllä mitenkään vertaillut hintoja, soitin vain paikkaan mikä tuntui hyvältä, ääni puhelinvastaajassa tuntui minulle sopivalta:-)

Yhteistyössä