Minä soitin soskuun :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Oon niin lopussa ettei mtn järkeä. Pyysin tukiperhettä, että lapset pääsis edes kerran kuussa johonkin missä on virkeät ihmiset ympärillä, eikä aina pahantuulinen äiti :ashamed: En tiedä mikä mulla on, en vaan jaksa kohta enää pyörittää tätä arkea.
Ois niin ihana edes joskus päästä syömään ulos, ilman et penskat huutaa ympärillä ja muut ihmiset mulkoilee pahasti.
Saas nähdä, ne aiko kai tulla käymään meillä tai jtn...
Onko muilla kokemusta?
Nyt sit itken täällä, että oonko mä näin huono äiti oikeesti :'(

Ei kun sä olet hyvä äiti kun ymmärrät hakea apua, silloin kun omat voimat ei riitä :hug:

kyllä se alkaa helpottamaan pikkuhiljaa. toivottovasti saatte tukiperheen. Voimia sinne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:

Kuule...jos olisit huono äiti, et olisi soittanut ja pyytänyt apua!
Sinä välität lapsistasi, ja se on merkki hyvästä äidistä, ei huonosta :hug:

Tukiperhetoiminta on nimenomaan ennaltaehkäisevää toimintaa, nimenomaan sinun tilanteessa olevia varten, teit juuri oikean ratkaisun, hienoa toimintaa vastuuntuntoiselta vanhemmalta!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Kuule...jos olisit huono äiti, et olisi soittanut ja pyytänyt apua!
Sinä välität lapsistasi, ja se on merkki hyvästä äidistä, ei huonosta :hug:

Peesi tälle

Kiitos kaikille :hug:
Minäkin yritän ajatella, että eiks ole parempi pyytää apua, kun katsoa mitä on lopullinen uupuminen :ashamed: Kun sekään ei ole enää kaukana.
Nyt odotan et ne tulisivat käymään, toivottavasti jo tänään ja kunpa he ymmärtäisivät minua. Pelottaa kun oon niin uupunut, etten varmasti osaa kun itkeä. Toivottavasti he silti uskovat, että lapsilla on kaikki hyvin. Saavat ruoan, hellyyttä, leikkiä, ulkoilua ja harrastuksia. Niistä en ole tinkinyt, omasta hyvinvoinnista senkin edestä. :(
Noi on vaan niin rakkaita, en halua et joskus oon niin loppu et joudun luopumaan heistä kokonaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Onhan lapsilla isä toki. Meillä on vaan niin, että isä ei hyväksy mitään mitä ehdotan, että tekisin yksin.

keskustelun paikka! Eihän se noin voi olla.

Luulisi että sossukin ihmettelee tätä, asuuko isä siis kanssanne vai oletko yh?

Onhan lapsilla isä toki. Meillä on vaan niin, että isä ei hyväksy mitään mitä ehdotan, että tekisin yksin.

Ehkäpä se isäkin nyt herää huomaamaan, et miten uupunut sä todella olet.

Hienoa, että ymmärsit hakea apua.

Eiköhän tämä ole se ydinongelma mikä pitää ratkaista tai teillä ei ikinä tule olemaan hyvää arkea lasten kanssa.
Tukiperhe toki ongelmia selvitellessä hyvä tukimuoto mutta eihän se niin mene että lapsille hankitaan tukiperhe koska oma kotona asuva isä ei tue äitiä.

Kyllä sosku varmasti ihmettelee sitä, että ydinperhe ja mies ei osallistu mihinkään tai "!pitää vaimoa" vankinako? Eihän tuo ole normaali parisuhde. Miksi et mene silloin kun mies on kotona. Sanot, että nyt on sinun aika viettää omaa aikaa, että se on moro! Nähdään 5h kuluttua. Meillä mies ainakin aina patistaa minua menemään yksin!!!! Ja minä häntä.

Oikeasti aika törkeetä. Teillä on kaksi vanhempaa ja mies terve ja voisi lapsia hoitaa että käyt harrastuksissa tms. mutta ei!
Haette valtion kustantamaa tukiperhettä hoitamaan lapsenne vaikka palvelu kuuluisi niille joilla ei ole resursseja hoitaa omia lapsiaan, sinulla tietenkään ei voimat riitä mutta miehelläsi kyllä aivan varmasti.Prkl pistää vihaksi kun lastensuojelu muutenkin ylityöllistetty.

Koita irrottautua tuollaisesta suhteesta.