Minä seonnut?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Topias83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Topias83

Vieras
Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan naisten mielipiteet. Käyn juoksemassa pari kertaa viikossa, jalkapalloa kerran tai kaksi ja salilla kolme kertaa viikossa. Ostin pahuttani Dieselin Jock-Strapin. Olin lukenut urheilijoiden käyttävän niitä erityisesti jenkkipallon pelaajat ja monien yleisurheilijoiden. Voiko sporttipeppu mielestänne käyttää sellaisia?

http://www.skiviez.com/media/images/catalog/products/diesel/6410516Z-Turquoise-Black-6.jpg

Diesel Fresh and Bright Jocky Jockstrap at Skiviez - Underwearlicious

Tavara pysyy noissa kasassa, tuntuu kuin päällä ei olisi mitään, olen monet hakenut Helsingin Stockmannilta. Lähtisittekö karkuun, jos miehellä olisi tuollaiset?

en tykkäisi, joskaan ei haittaisi. toi on kyllä homojen kannalta ikävää, kun stereotyyppisesti ajatellaan heidän pitävän stringejä, tangoja tai jockstrapeja. tuntemani homot ovat normityylikkäitä ja nauravat stringeille, bokserimiehiä ovat. menin itse tuohon stereotyyppiseen ansaan, kun otin asian puheeksi. :(

Ei naiset tykkää. Meidän seurassa muutama aviossa ja avossa naisen kanssa elävä käyttää tuollaisia. Ei kovin kivaa näin miehen mielestä eikä naisenkaan. Homotuttuni nauroi, kun kerroi noista. Sanoi: "Ja ihmiset luulee meidän homppeleiden tykkäävän noista!" :D

on vissiin kuuma aihe miesten keskuudessa! miehiltä tulee kyselyitä milloin farkuista mennen sukkahousuista lippalakkiin. kalsareista kysytää alvariinsa. meette metsään ku yritätte liikaa miellyttää!

käyttääkää hakua tai älkää kopsatko toisten kyselyitä. katsokaa vanhoista kyselyistä mitä vastattu. joka palstalla tulee uudestaan ja uudestaan samat kysymykset.

Yhteistyössä