minä päivänä kuusi sisään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä nostettiin eilen sisälle ja tänään koristellaan. Normaalisti vasta aattona mutta nyt kun ollaan heti joulun jälkeen lähdössä sukuloimaan niin laitettiin vähän aiemmin että ehditään sitä edes muutama päivä katsella.

Tottakai kethtaat. Onhan monilla ollut jo jonkun aikaa kuusi koristeltuna.
Me otetaan sisälle vasta to, kun nyt näin ollaan sovittu ja päätetty (lasten kanssa), mutta vähän jää lyhyeksi tuo kuusen sisälläolo aika.

Meillä otetaan kuusi sisään tänään koska se ei ollut halpa eikä suinkana ilmainen niin halutana siitä nauttia myös. Ja se tuoksu on mahtava mikä siitä tulee. Ja me myös ollaan menossa tapanina jo kyläilemään, niin ei ehdi nauttia kuusesta muuten :) Oman tavan mukaan vaan, kellepä muulle se kuulluu kuin sulle itelles :)

Mä ajattelin viedä huomenna autotalliin sulamaan kun lähden töihin, tuon sitten illalla sisälle. Koristellaan joko huomenna tai torstaina. Mun lapsuudenkodissa kuusi koristeltiin aattoaamuna, mutta on mun mielestä siinä muun tohinan ohessa aika hankalaa toteuttaa niin että pienimmätkin pääsisivät osallistumaan.

Viime lauantaina tuotiin kuusi sisälle ja sunnuntaina koristeltiin. Mukavampihan se on, että kuusesta on iloa mahdollisimman pitkään kotona. Miksi sitä pitäisi jotenkin pantata?

Yhteistyössä