Minä oon sellainen lällyäiti, aina lapsen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En käy ikinä baarissa, en oikeastaan käytä alkoholia juur lainkaan paitsi ruoan yhteydessä.

En mene vkoloppuna juhliin, jos en voi ottaa lasta mukaan. Haluan olla hänen kanssaan.

Lomakohteet on vaihtuneet Intiasta ja muista Kanarian saariin + välimeren maihin; ovat lähempänä ja lapsen kanssa helpompi kohde.

Oma aikani on sitä, kun 3-4 x vuodessa lennetään miehen kanssa Euroopan johonkin isoon kaupunkiin viettämään kaksin/ kavereiden kanssa pitkä vkoloppu. Lisäksi urheilen; kun lapsi nukkuu:) Ennen oli itsenäinen ja menvä citysinkku, niin ne ihmiset muuttuu:)

Noinhan sen pitää mennäkin. Aikansa kutakin. Kyllä sitä ehtii hurjia seikkailuja vielä lasten kasvettuakin. Pienten lasten ja vähän isompienkin kanssa seikkaillaan vaan vähän eri tavalla.

Mulla on kait sellaisia tuttavia, joilla on vähän eri käsitys äitiydestä... Varsinkin tuota johlimattomuus/ baarittomuuslinjaa tuntuu olevan vaikea joidenkin ymmärtää:/

Alkuperäinen kirjoittaja n:
No ei toi nyt hirveän lällyilyä ole jos neljäkin kertaa vuodessa jätät lapset ja velvollisuudet ja lennät muualle. Sori et nyt saa kiillotettua kruunuasi.

En ole täällä kiillottamassa kruunua. Mistä ihmeestä sait sen käsityksen, ja miten ihmeessä pystyit tulkitsemaan aloituksen niin?????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet ihan täydellinen äiti, tietenkin.

Anteeksi nyt kun sanon rumasti, mutta MITÄ HEL**TTIÄ sinä ja nämä pari muuta selitätte? Pidättekö te oikeasti äitiyden suurena hyveenä sitä, miten minä elän???? Ja jaksatte vielä olla jopa kateellisia...:D? Ei pysty uskomaan, hih!

eipä kannata välittää noista dissailijoista, on normaalia ja hienoa olla itsestään ylpeä.
Se vaan kun on niin että täällä pitäisi aina valittaa ja haukkua kaikkea. Äiti on äidille susi ja niin edelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Anteeksi nyt kun sanon rumasti, mutta MITÄ HEL**TTIÄ sinä ja nämä pari muuta selitätte? Pidättekö te oikeasti äitiyden suurena hyveenä sitä, miten minä elän???? Ja jaksatte vielä olla jopa kateellisia...:D? Ei pysty uskomaan, hih!

Nätistihän toi oli sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En jaksa enää mitään, vaan lähden nukkumaan, vauhkoo itseksesi vaan.

sä ainakin kuulostat oikeesti hyvältä äidiltä! :) Vaikka ei se varmasti tee huonoa äitiä, jos kerran kahdessa kuukaudessa käy yhden illan baarissa lapsen ollessa hoidossa, vai mitäs sanot?

Vuodessa on 12 kk ja te käytettä lomailuun vuodessa yhteensä n.10 päivää? jos nyt ymmärsin oikein. Niin en ymmärrä mitä nuo muut ihmiset vauhkoaa? Kateellisia vaan ovat! :) HYVÄ ÄITI OLET!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Vuodessa on 12 kk ja te käytettä lomailuun vuodessa yhteensä n.10 päivää? jos nyt ymmärsin oikein. Niin en ymmärrä mitä nuo muut ihmiset vauhkoaa? Kateellisia vaan ovat! :) HYVÄ ÄITI OLET!

opettele laskemaan ja lukemaan. missään ei lue miten usein käyvät välimerellä ym

Minä se vasta lällyäiti olenkin. Oikea mammari. En ole koskaan käynyt missään lämpimissä maissa. Pohjoismaissa vaan, Tanskaa ja Islantia lukuunottamatta. :(
Eikä sitä päivää näy edessäpäin, jolloin kävisin jossain ulkomailla.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Minä se vasta lällyäiti olenkin. Oikea mammari. En ole koskaan käynyt missään lämpimissä maissa. Pohjoismaissa vaan, Tanskaa ja Islantia lukuunottamatta. :(
Eikä sitä päivää näy edessäpäin, jolloin kävisin jossain ulkomailla.

Niin ja lisään vielä, että yli 2 vuoteen en ole edes baarissa käynyt (juhlimassa). :/

Mahtava äiti olet!
Ei äitien tarvii juosta baareissa, me hoidamme lapset ja annamme niille parasta.eikä siellä kuppiloissa kuulu isienkään kulkee.
säälittää ne lapset joilla juopot vanhemmat

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mahtava äiti olet!
Ei äitien tarvii juosta baareissa, me hoidamme lapset ja annamme niille parasta.eikä siellä kuppiloissa kuulu isienkään kulkee.
säälittää ne lapset joilla juopot vanhemmat

joojoo ei baareja ole tarkoitettu pelkästään juopoille, siellä voi käydä ihan selvinpäinkin...Ei toi ole mikään äitiyden mittari

Yhteistyössä