I
itken kohta
Vieras
8vuotias ei tee asioita kun pyydetään. Saa olla pyytämässä monta kertaa nätisti ja kun ei tapahdu niin sit palaa käämit ja alan huutamaan.
On asioita mitä on monet kerrat kerrattu. Kypärä naulakkoon, avaimet naulakkoon jne. Monesti oon nätisti sanonu vaan ei tapahdu. Ne löytyy lojumasta milloin mistäkin asuntoa.
Ei auta missään kun ei jaksa jen. Ei mee siis mikään jakeluun ja minä alan olla niin väsynyt tähän etten tiiä miten pitkään jaksan.
On ollu vapaita viikonloppuja, että saan hengäthtää, mutta silti ei vaan jaksa.
Muutkin asiat apinaa päälle kun exän kanssa koko ajan sukset ristissä ja minä olen syntipukki aina ja ikuisesti riippumatta asiasta.
En tiiä on tuo ikä vai mitä juttuja voi oikeesti laittaa ADHD:n piikkiin?
Yksin huollan ja hoidan lapsen.
On asioita mitä on monet kerrat kerrattu. Kypärä naulakkoon, avaimet naulakkoon jne. Monesti oon nätisti sanonu vaan ei tapahdu. Ne löytyy lojumasta milloin mistäkin asuntoa.
Ei auta missään kun ei jaksa jen. Ei mee siis mikään jakeluun ja minä alan olla niin väsynyt tähän etten tiiä miten pitkään jaksan.
On ollu vapaita viikonloppuja, että saan hengäthtää, mutta silti ei vaan jaksa.
Muutkin asiat apinaa päälle kun exän kanssa koko ajan sukset ristissä ja minä olen syntipukki aina ja ikuisesti riippumatta asiasta.
En tiiä on tuo ikä vai mitä juttuja voi oikeesti laittaa ADHD:n piikkiin?
Yksin huollan ja hoidan lapsen.