Minä oon niin ihastunut!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä vai huono juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvä vai huono juttu

Vieras
En kestä enää.Tosin vähän ongelmaa pukkaa siitä et oon vielä varattu. Ja tuon ihastukseni liikkeistä ei mitään tietoa,eli en tiedä onko hällä joku pyörityksess, vaik yhteydessä ollaan paljon ja viikottain nähdään. Tietää mun tunteista ja mä tiän et on kiinnostunu minusta. Miksi aina näin vaikeaa kaikki :(

voi jeesus!!! pitäisköhän eka selvittää ne välit sen nykyisen kans!!!!! että mä vihaan just sun kaltasia ihmisiä joilla kaikki pyörii oman navan ympärillä!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja immenen:
voi jeesus!!! pitäisköhän eka selvittää ne välit sen nykyisen kans!!!!! että mä vihaan just sun kaltasia ihmisiä joilla kaikki pyörii oman navan ympärillä!!!!!!

Samalla kannalla..jos et rakasta miestäs enää vaan jotain toista, eroa eka ja mee sit sen toisen matkaan. Jos rakastat miestäs niin pidä näppis erossa muista.

Alkuperäinen kirjoittaja immenen:

Missä vaihees minä olen sanonut, että olen pettänyt tai mitään?
Ei kai niille tunteilleen mitään voi. Teoilleen taas voi.

Sellasen neuvon annan et lopeta entinen suhteesi kunniallisesti ennen ku uutta alotat. Ehkä tää ihastuskin siinä vaiheessa uskaltaa näyttää mahollisen kiinnostuksensa.

tiedän tunteesi..omalla kohdalla oli ensin selvitettävä silloin menneillään ollut suhde, se kun oli loppu niin sen jälkeen vasta ihastukseni kanssa lähestyimme..Nyt onnellisesti yhdessä ja muksu tuloillaan :)

Niin, on se todella ihana tunne jos löytää jonkun jonka kanssa tuntee jotain tällaista.. Kaiken harmiksi minäkin olen naimisissa ja lapsi... Koskaan en tahdo miestäni ja suhdettamme vahingoittaa. Toinen osa puoli tietää tämän paremmin kuin hyvin, hänelläkin on aivan liikaa menetettävää. On myös naimisissa ja lapsia.. Salaisuutemme pysyy vain sisällämme ja meidän välisenä juttuna. Voimme nauttia toisistamme kaikin tavoin, vain salaamalla suhteemme muilta. Oikeus ja kohtuus kaikessa... Se ei vain tunnu minulla siltä että kadun mitään. Mutta sen tiedän, jos suhteeni toiseen mieheen paljastuu, ei mieheni sitä katso sormiensa välistä. Silti vaarannan yhteiselomme.. Kumma asia.. En osaa tuollekkaan sanoa miksi näin teen.. Ehkä avioliitto on jo aikansa elänyt sen suhteen että mitään järisyttävän ihanaa ei enää tapahdu. Sekin oli toista silloin ennen... Nykyään arki on itsestään selvyys. Kohan vain elämme perhettä, ilman suurempia ihanuuksia.. Voi olla että se ajattaa toisen miehen syliin.. En tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Sellasen neuvon annan et lopeta entinen suhteesi kunniallisesti ennen ku uutta alotat. Ehkä tää ihastuskin siinä vaiheessa uskaltaa näyttää mahollisen kiinnostuksensa.

No niinhän se on minulla tarkoituskin, en kai ole muuta väittänytkään.
Ja aloitusviestissä sanoin kyllä, että tämä ihastus on kyllä kiinnostunut, vaikka olenkin varattu emmekä mitään aio tietenkään alkaa sählätä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja typy...:
Niin, on se todella ihana tunne jos löytää jonkun jonka kanssa tuntee jotain tällaista.. Kaiken harmiksi minäkin olen naimisissa ja lapsi... Koskaan en tahdo miestäni ja suhdettamme vahingoittaa. Toinen osa puoli tietää tämän paremmin kuin hyvin, hänelläkin on aivan liikaa menetettävää. On myös naimisissa ja lapsia.. Salaisuutemme pysyy vain sisällämme ja meidän välisenä juttuna. Voimme nauttia toisistamme kaikin tavoin, vain salaamalla suhteemme muilta. Oikeus ja kohtuus kaikessa... Se ei vain tunnu minulla siltä että kadun mitään. Mutta sen tiedän, jos suhteeni toiseen mieheen paljastuu, ei mieheni sitä katso sormiensa välistä. Silti vaarannan yhteiselomme.. Kumma asia.. En osaa tuollekkaan sanoa miksi näin teen.. Ehkä avioliitto on jo aikansa elänyt sen suhteen että mitään järisyttävän ihanaa ei enää tapahdu. Sekin oli toista silloin ennen... Nykyään arki on itsestään selvyys. Kohan vain elämme perhettä, ilman suurempia ihanuuksia.. Voi olla että se ajattaa toisen miehen syliin.. En tiedä..

Ei se avioliitto-elämä aina niin ihanaa ja järisyttävää ole...,mutta
Vaikutat kyllä tekstin perusteella aika tyhmältä ja vastuuttomalta!!!!!..ei millään pahalla...
Kuvittelitko tosiaan ,että alkuhuuma kestää lopun elämän ja ettei avioliiton eteen tarvitse tehdä töitä?
Kyllä te jotkut ootte sitten lapsellisia ja itsekeskeisiä!!!