Minä olen varmaan ainoa joka saa tämmösestä asiasta ongelman itselleen.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Simputti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Simputti

Aktiivinen jäsen
21.09.2006
1 971
1
36
Nimittäin siitä että miten suomen yleisin sukunimi voi olla Virtanen :whistle: ? Mulle kerrottiin tämä asia aamupäivällä ja nyt olen miettinyt välillä asiaa ja minä en koskaan tuntenut yhtään Virtasta... En naapureina, luokkatovereina, siis mitenkään minun eläämääni ei ole virtaset vaikuttaneet. Suomen toiseksi yleisin sukunimi on korhonen ja niitä voisin luetella liukuhihnalta noin 50 kpl.

Eli joku Virtanen ilmoittautukoon niin mä rupeen hänen ystäväkseen.

Pienet on murheet mulla :ashamed: :ashamed: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Nimittäin siitä että miten suomen yleisin sukunimi voi olla Virtanen :whistle: ? Mulle kerrottiin tämä asia aamupäivällä ja nyt olen miettinyt välillä asiaa ja minä en koskaan tuntenut yhtään Virtasta... En naapureina, luokkatovereina, siis mitenkään minun eläämääni ei ole virtaset vaikuttaneet. Suomen toiseksi yleisin sukunimi on korhonen ja niitä voisin luetella liukuhihnalta noin 50 kpl.

Eli joku Virtanen ilmoittautukoon niin mä rupeen hänen ystäväkseen.

Pienet on murheet mulla :ashamed: :ashamed: :xmas:

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
No niin sinä saat luvan olla mun ystävä Virtanen!

Pakotaksää? :laugh: Meillä pojat aina sanoo kun käsken tehdä jotain :laugh:

Ollaan vaan ystäviä =) Kai mä kelpaan ,vaikka olen liiton kautta nimen saanut? :D

Juu kelpaat oikein hyvin.... Ei oo ihan pakko mutta melko suotavaa. Ja oikeestaan voisit vaihtaa nimerkkis virtaseksi niin mä tunnistaisin sut aina täältä palstalta :whistle: ;)

Täällä lukion entinen rehtori ja opettajavaimonsa olivat Virtasia, mutta muita saman nimisiä en tiedä.

Mun sukunimi on aika yleinen täällä eikä kaikki samannimiset ole mulle sukua. Meillä menee vieläpä niin hauskasti, että samaa nimeä on sekä isän ja äitin suvussa. Sanotaan nyt vaikka, että äitinäiti olis ollu Virtanen tyttönimeltään, naimisiin mentyään hänestä tuli Järvinen. Äitistä tuli totta kai Järvinen ja naimisiin mentyään hänestä tuli Virtanen. Mä sitten taas olen tyttönimeltäni Virtanen. Mun pitäis varmaan mennä jonkun "Järvisen" kanssa naimisiin ja jatkaa perinnettä :whistle: Mun likalla on eri sukunimi kuin mulla, hänellä on isänsä nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
No niin sinä saat luvan olla mun ystävä Virtanen!

Pakotaksää? :laugh: Meillä pojat aina sanoo kun käsken tehdä jotain :laugh:

Ollaan vaan ystäviä =) Kai mä kelpaan ,vaikka olen liiton kautta nimen saanut? :D

Juu kelpaat oikein hyvin.... Ei oo ihan pakko mutta melko suotavaa. Ja oikeestaan voisit vaihtaa nimerkkis virtaseksi niin mä tunnistaisin sut aina täältä palstalta :whistle: ;)

Okei :D Ihanaa ,ystäviä ei ole ksokaan liikaa :saint:

No niin nyt kun mulla on yksi kaveri joka on virtanen niin voin keskittyä vaikka seuraavaksi rauhan saamiseksi maailmaan. Kun mä sain asiaa pohtimalla virtasen mun kaveriks niin kyllä mä varmaan hieman pohtimalla saan maailmaan rauhankin.... :snotty: :snotty: :whistle: ;) Niin minä olen aika vaatimaton tyyppi.... :wave:

Ja lisää ilmoittautumisia kaveri virtasiksi otetaan vastaan. Muistaaka vaan muuttaa nimimerkkinne sit sitä mukaa virtanen 1, virtanen 2 jne.... Henriettä saa luvan olla vain pelkka virtanen ei tartte järjestysnumeroa.... =) =) =)

Joo taidan lähtee nukkumaan.....

Uusimmat

Yhteistyössä