Minä olen todella yksinäinen, muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen äiti

Vieras
Minulla on kaksi lasta, olen kotiäiti. Ystäväni, tai siis ne kaksi joiden kanssa joskus soitellaan, ovat molemmat töissä. Mies tekee pitkää työpäivää ja joskus menee kokoinen viikko, että olen päivät aivan yksin lasten kanssa. En näe ketään, kukaan ei soita, kukaan ei käy. Ainoa kyläpaikka jonne voisimme mennä, on äitini. Hänkin tosin töissä päivät.

Käymme leikkipuistossa, siellä ei ole koskaan ketään. Kerhoihin tms. en osaa pienen vauvan kanssa lähteä, joten nekään ei tuo iloa.

Tuntuu, että seinät kaatuu päälle kun ei ole ketään kelle jutella. Miten saisin vähän iloa tähän arkeen?

No harmi, minullekin ois lisäystävät kelvannut.

Mä suosittelisin, että menet reippaasti perhekahviloihin, kerhoihin jne, vaikka vauva onkin pieni. Siellä on muita ihmisiä ja jaksat taas illan kotosalla kun näet muita. Rohkeasti vain!

Harmi, meilläkin on 100km välimatkaa. Mä tosin vierailen usein siellä oulun suunnalla :D mut eipä sellaista päivittäistä tms. seuraa musta niin kauas ole. Harmi, itselleki kaverit kelpais ku ei sellaisia oikein ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkanmaa:

Mä suosittelisin, että menet reippaasti perhekahviloihin, kerhoihin jne, vaikka vauva onkin pieni. Siellä on muita ihmisiä ja jaksat taas illan kotosalla kun näet muita. Rohkeasti vain!

mistä päin pirkanmaata? :D

Yksinäiseltä tuntuu olo toisinaan täälläkin. Tällä pienellä kylällä ei ole perhekahviloita eikä sen ihmeempiä aktiviteetteja... Ne muutama kaveri tekivät lapsensa jo vuosia sitten, ovat jo töissä ja ihan eri kuviot.

No, mulla on lapsetki koulussa päivät ja illalla ku tulevat kotiin ni painuvat pihalle.
Ystäviä ei ole.
Vanhemmat on yli 100km päässä.
Miestä ei ole.
Ihan yksin olen täällä aina.
Kaupoille on parikymmentä kilometriä matkaa.Siellä käyn kun lapsilla on harrastuksia joihin niitä kuskailen.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirkanmaa:

mistä päin pirkanmaata? :D

Sastamala ;-)

Yhteistyössä