J
just
Vieras
Onko muita, jotka jakavat saman kohtalon??
Minulla on mies, johon aikanaan rakastuin sydänjuuriani myöten, mutta vuodet toivat paljon pahaa mukanaan, toki hyvääkin kuten yhteiset lapset.
Nyt olen taas niin ihastunut, mutta tiedän koko ajan etten miestäni vaihtaisi mihinkään (ihan jo lasten vuoksi ja meidän rakkaudentäyteisen menneisyyden) vaikka toki haaveilen vaikka mistä ja en ikinä ihastu yksipuolisesti.
Tämähän lienee oire huonosta itsetunnosta??
Mieheni tietää ihastukseni ja ei heistä kai ole pahoillaan, kun en ikinä mene sen pitemmälle... jos nyt ei sitten ole poikkeus...
Minulla on mies, johon aikanaan rakastuin sydänjuuriani myöten, mutta vuodet toivat paljon pahaa mukanaan, toki hyvääkin kuten yhteiset lapset.
Nyt olen taas niin ihastunut, mutta tiedän koko ajan etten miestäni vaihtaisi mihinkään (ihan jo lasten vuoksi ja meidän rakkaudentäyteisen menneisyyden) vaikka toki haaveilen vaikka mistä ja en ikinä ihastu yksipuolisesti.
Tämähän lienee oire huonosta itsetunnosta??
Mieheni tietää ihastukseni ja ei heistä kai ole pahoillaan, kun en ikinä mene sen pitemmälle... jos nyt ei sitten ole poikkeus...