minä olen löytänyt totuuden, ja uuden vakaumukseni vuoksi en suostu sukupuoliyhteyteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ester
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ester

Vieras
ellei tarkoituksena ole lisääntyminen. uskoon tuloni on toki iloinen asia, surullista ettei mieheni ole vielä uskossa.
yritän kovasti pysyä hänelle alamaisena, mutta se on todella vaikeaa, kun tietää tekevänsä väärin kun suostun yhdyntään vaikka emme ole tekemässä vauvaa. :(
mieheni tekee myös syntiä, vuodattaessaan siemenensä maahan, eikä munasolun luo.

tämä on todella ahdistavaa, eikä mieheni suostu kuuntelemaan järkipuhetta vakaumuksestani. olen itse henkisesti valmis seksittömyyteen uskoni vuoksi. miksei mieheni ole? tämä tekee minut surulliseksi. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ester:
ellei tarkoituksena ole lisääntyminen. uskoon tuloni on toki iloinen asia, surullista ettei mieheni ole vielä uskossa.
yritän kovasti pysyä hänelle alamaisena, mutta se on todella vaikeaa, kun tietää tekevänsä väärin kun suostun yhdyntään vaikka emme ole tekemässä vauvaa. :(
mieheni tekee myös syntiä, vuodattaessaan siemenensä maahan, eikä munasolun luo.

tämä on todella ahdistavaa, eikä mieheni suostu kuuntelemaan järkipuhetta vakaumuksestani. olen itse henkisesti valmis seksittömyyteen uskoni vuoksi. miksei mieheni ole? tämä tekee minut surulliseksi. :(

Mikä vakaumus kyseessä? Ootko tosissasi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
ja mikähän on uskonto/lahko?

no se nyt ei ole varmaan relevanttia? kysyin neuvoja tilanteeseen, ja kohtalotovereita. onko täällä muita keiden miehet eivät hyväksy uskonnollista elämänvakaumusta?

kysyin vain siksi että epäilen provoksi... jota tämä taitaa ollakin, kun et nyt sattunut keksimään että missä uskonnossa noin ajatellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja mikähän on uskonto/lahko?

no se nyt ei ole varmaan relevanttia? kysyin neuvoja tilanteeseen, ja kohtalotovereita. onko täällä muita keiden miehet eivät hyväksy uskonnollista elämänvakaumusta?

kysyin vain siksi että epäilen provoksi... jota tämä taitaa ollakin, kun et nyt sattunut keksimään että missä uskonnossa noin ajatellaan.

miksi niin? luuletko tietäväsi jokaisen uskonnon? minä en asiasta tiennyt mitään, ennen kun onneksi minua lähestyi uskova. nyt uskon, ja tahdon noudattaa uskoani. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutusalem:
Hyvän palstan valitsit kysyä tuollaista asiaa. Onko tää nyt se Kohtalonkirkko lahko?

hmm.. en edelleenkään kerro uskonnosta sen enempää. periaatteet löytyy raamatusta kuitenkin, onko uskonnolla väliä?

selvästi raamatussa käsketään lisääntymään, ja kielletään siemenen vuodattamisen maahan. tätä käskyä mieheni rikkoo. :(

Yhteistyössä