minä olen huono äiti ja mies moittii siitä kokoajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ffff"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"ffff"

Vieras
- en muista muistuttaa lapsia pesemään hampaita, eivät pese jos ei muistuta
- en jaksa ulkoilla lasten kanssa joka päivä
- en jaksa kantaa lasta 50 kertaa päivässä lapsen jäähylle
- en aina muista tarkistaa onko lapsen läksyt tehty hyvin

Tiedän olen paska äiti en vaan jaksa olla parempi vaikka haluaisinkin.
Miehen huutaminen ja haukkuminen ei ainakaan helpota asioita.

Ja mies itse tekee ko asiat päivittäin? Siis toki yhteiset säännöt joista molemmat pitää kiinni pitää olla, mutta ei mua ainakaan motivoisi jos mulle huudettaisiin.

- Hampaiden hoito on tärkeää, joten siinä sinun kannattaa skarpata. Jos miehelläsi on parempi muisti, niin yhtä hyvin hän voi muistutella pesemään hampaat.
- Ulkoilu on tärkeää, pitää niin aikuisen kuin lapsenkin mielen vireänä... Joka päivä ulkoileminen olisi varmaan ihanne, mutta arvaa mitä? Ei tapahdu MITÄÄN, jos et nyt just joka päivä ole ulkona. Kannattaa nyt kuitenkin ulkoilla, jos on kauniitakin ilmoja, lapset varmaan tykkäävät leikkiä esim. puistossa. Sinähän voit käydä ihastelemassa vaikka heidän tekemiään hiekkakakkuja ja istuskella sitten muiden vanhempien seurassa.
- Jäähyn sijaan voit keksiä muita konsteja. Lisäksi jäähyttäminen ei liene yksin sinun tehtäväsi.
- Mieskin voi tarkastaa läksyt. Tehkää vaikka lista, tarkistatte ne vuoropäivin.

Ehkä sun tarttis tehdä asialle jotain? Kohta teillä on jo aviokriisi itsepäisyytesi/ laiskuutesi takia. Kun lapsia hankitaan niin ne kuuluu myös kasvattaa. Sanotko lapsille että erositte koska olet laiska ja et kestä sen takia kuulla aiheellista kritiikkiä? Miten luulet sen vaikuttavan lasten tulavaisuuteen?
Miehesi on oikeassa vaikka se sinua vituttaakin miten se sen ilmaisee sinulle.

Ehkä sun tarttis tehdä asialle jotain? Kohta teillä on jo aviokriisi itsepäisyytesi/ laiskuutesi takia. Kun lapsia hankitaan niin ne kuuluu myös kasvattaa. Sanotko lapsille että erositte koska olet laiska ja et kestä sen takia kuulla aiheellista kritiikkiä? Miten luulet sen vaikuttavan lasten tulavaisuuteen?
Miehesi on oikeassa vaikka se sinua vituttaakin miten se sen ilmaisee sinulle.

laiskuus? Itsepäisyys? Oikeastiko luulette että mä tahallani unohdan ko asiat?
Eikä muuten mieskään hoida niitä asioita. Mies ei tee mitään kotitöitä eikä lastenhoito juttuja, ainoastaan voi viedä lapset ulos jos sillä sattuu olemaan itselläänkin asiaa ulos.

Yhteistyössä