minä moukka en lle facebookissa...kannattaisiko liittyä,mitä siitä hyötyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moukka"

Vieras
Sivistymätön moukka vissiin oon kun en ole fb:ssä. Kaikki kaverit on,mutta teen päivät työtä tietokoneella,niin ei ole innostanut sitten roikkua koneella vielä iltoja. Nyt kun puhelimella pääsee nettiin niin ois helpompi ja nopeampi siellä pyörähtää...mutta...

Mitä siitä saa tai hyötyy kun siellä on? Voiko vaan lukea vai olis varmaan tarkotus kommentoida myös jotain tai kertoa elämästään jotain...?

Ei siitä hyödy mitään. Helppo tapa pitää yhteyttä kavereihin ja tiirailla muiden elämää (jotkut kun laittaa kaiken, siis kaiken sinne), muuten ei siitä kyllä ole hyötyä. Enemmänkin haittaa, istut sitten koneelle etkä tapaa kavereitasi koska on helpompaa laittaa viestiä facen kautta kuin vaikka soittaa. Rupeat kateelliseksi kun joku tuntee jonkun joka tuntee tuon ja sillä on jo tuota ja sitä ja tätä. :D Voi sinne vaan rekisteröityä, ei tarvitse laittaa kuvia jos ei halua eikä tarvitse kirjoittaa mitään jos ei halua, ei ole mitään velvollisuuksia siis..

• Tykkää
Reactions: Jaziemily
Siellä voi viestitellä kavereille.Jakaa kuvia ja tilapäivityksiä. Tykätä ja kommentoida muiden tilapäivityksia, kuvia, linkkejä yms. Liittyä erilaisiin ryhmiin ja keskustella. facebookissa myös nettikirppis ryhmiä yms. Usein nykyään ihmiset saa facebookista "kiinni", eli voi laittaa fb viestiä tekstiviestien sijaan, jos kaveri on online.. kuvaviestit voi lähettää myös facebookin kautta ymsyms.Siellä on paljon kaikkea.Voit saada yhteyden lapsuuden kavereihin jne.

No ainakin minulla asuu kaverit ympäri Suomea ja kun lähden lomareissulle, en tykkää tehdä tiukkoja aikatauluja. Kun sitten faceen äivittä, missä liikkuu, kaverit voi ohinennen pyytää visiitille, jos sattuu olemaan sopivasti nurkilla.

[QUOTE="vieras";28302537]Ei siitä hyödy mitään. Helppo tapa pitää yhteyttä kavereihin ja tiirailla muiden elämää (jotkut kun laittaa kaiken, siis kaiken sinne), muuten ei siitä kyllä ole hyötyä. Enemmänkin haittaa, istut sitten koneelle etkä tapaa kavereitasi koska on helpompaa laittaa viestiä facen kautta kuin vaikka soittaa. Rupeat kateelliseksi kun joku tuntee jonkun joka tuntee tuon ja sillä on jo tuota ja sitä ja tätä. :D Voi sinne vaan rekisteröityä, ei tarvitse laittaa kuvia jos ei halua eikä tarvitse kirjoittaa mitään jos ei halua, ei ole mitään velvollisuuksia siis..[/QUOTE]

joo mulle kävis varmaan just tuo että iskis kateus monestakin asiasta ja varmaan siis sekin että koukuttaisin siihen itteni ihan liikaa.

Totta varmasti tuo että on hyvä paikka pitää kauempana asuviin yhteyttä jne. Mun sosiaalinen piirini on aika pieni ihan omasta tahdostani ja joihin haluan olla yhteydessä, voin olla yhteydessä muutenkin.

On sillä helppo pitää yhteyttä kaikkiin kavereihin ja aika moni siellä kertoo isojakin uutisia elämästään (ja sitten jos et ole niistä kuullut niin ne fabosta kuulleet ihmettelee, miten et vielä tiedä :D) mutta eipä siitä muuten hyötyä ole.

Yhteistyössä