Minä, minä, minä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Mä laitan äitilleni usein viestin, jossa lukee... joo kiitos vaan, kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä :kieh: Ihan vaan sen takii, kun se soittaa, niin se ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu.
Höpöttää vaan omat asiat ja jos jotain yritän sanoa, niin aina vaan sivuuttaa sen mun asian ja jatkaa omia juttujaan.
Sitten se ihmettelee, mitä mä tarkotan noilla mun viesteillä.

Mun kaveri on samanlainen. Tai aika usein se kyllä kysyy muodon vuoksi että "mitäs teille kuuluu?" ja vastausta kuuntelematta alkaa selostaa omia kuulumisiaan. Kun johonkin väliin saa sitten sanottua että ihan kivasti menee muuten mutta tytöllä todettiin astma ja poika juoksee neurologisissa tutkimuksissa niin se sanoo että "ai jaa" , kuuntelematta edes mitä sanoin, ja jatkaa omia selostuksiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Millaistahan itsekkyyttä se on jos vastaa että minä olen palstan rumin tai tyhmin??? ihmettelee hän

HUOMATKAA MUT! Eiköhän se perustu ihan siihen ;)

Entäs jos vaan on omasta mielestä rumin tai tyhmin, eikö sitä saa sanoa ilman että se olis huomionhakua? Tai siis saa tietenki, mutta ilman että se arvon neitiä/rvaa ärsyttäis?

Siis pointti oli siinä et SAMAT nikit vastaa avauksiin MINÄ, MINÄ. Kysyttiin sitten palstan ruminta, kauneinta, tyhmintä, viisainta......
Kai se mua saa ärsyttää, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Mä laitan äitilleni usein viestin, jossa lukee... joo kiitos vaan, kuuluu ihan hyvää, kiitos kysymästä :kieh: Ihan vaan sen takii, kun se soittaa, niin se ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu.
Höpöttää vaan omat asiat ja jos jotain yritän sanoa, niin aina vaan sivuuttaa sen mun asian ja jatkaa omia juttujaan.
Sitten se ihmettelee, mitä mä tarkotan noilla mun viesteillä.

Pieni kritiikki on aina toisinaan paikallaan.
Meidän mutsi kyllä huomaa aina heitämäni piikit, ja onneksi havahtuu niihin.

minä en koskaan osaa piikitellä äitilleni...vaikka ois ehkä aihetta...äiti soittaa ja kysyy,että mitä kuuluu ja ennku ehdin suuni avata se kertoo jo jotain tyhjänpäiväsiä juoruja... |O

Millaistahan itsekkyyttä se on jos vastaa että minä olen palstan rumin tai tyhmin??? ihmettelee hän

Entäs jos vaan on omasta mielestä rumin tai tyhmin, eikö sitä saa sanoa ilman että se olis huomionhakua? Tai siis saa tietenki, mutta ilman että se arvon neitiä/rvaa ärsyttäis?

Mun mielestä taas se, että vastaa MINÄ! näihin "kuka on palstan tyhmin/rumin" jne kysymyksiin on vain yksi tapa kertoa ketjun aloittajalle, että tämä on idiootti. Idioottimaistahan sellainen on, tarkoituksella yrittää aikaansaada tappelu- ja haukkumisketjun.

mä olen kyllä ap:n kans samaa mieltä. se on jotenki ärsyttävää ja "Muka hauskaa" :xmas: ja tulihan niitä tähänki ketjuun hassun hauskasti ilmottamaan että "minä kyllä voin sanoa missä ketjussa tahansa minä minä minä minä." :x

No jospa nämä henkilöt (tai no, saatan itse sisältyä näihin henkilöihin, en nyt ole niin tarkalleen seurannut omia tekemisiäni, että olenko aina näissä ketjuissa) haluavat sitä huomiota edes JOSTAIN, jospa taustalla on sellainen yhtälö. Minun mielestä huomion saaminen on ihmisen perustarpeita, jollain se pitää tyydyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:

Mun mielestä taas se, että vastaa MINÄ! näihin "kuka on palstan tyhmin/rumin" jne kysymyksiin on vain yksi tapa kertoa ketjun aloittajalle, että tämä on idiootti. Idioottimaistahan sellainen on, tarkoituksella yrittää aikaansaada tappelu- ja haukkumisketjun.

Entäs niissä kiitos tai persnuoletaketjuissa? Kun ne samat nikit tunkee itseään sinnekin. Ja jos kukaan ei huomaa niitä nimetä, niin toistavat viel samassa ketjussa itseään "eikö kukaan muista mua". Eli ei niille ole väliä mitä kysytään, kunhan pääsee vastaamaan että MINÄ :xmas:

Yhdyn tähän

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mut ajatteles kuin paha mielei aloituksen tekijälle tulis, jos kukaan ei vastais :'(
Se on siis semmoita toiset huomioon ottava palstailua vastata turhiin kyselyihin :saint:

Mutta se mitä vastaa kertoo ihmisestä aina jotain =)
Jokainen luo vaikutelman ihmisestä (tapahtui se netissä tai oikeassa elämässä) sen mukaan mitä toinen sanoo ja kuinka toimii.

Entäs niissä kiitos tai persnuoletaketjuissa? Kun ne samat nikit tunkee itseään sinnekin. Ja jos kukaan ei huomaa niitä nimetä, niin toistavat viel samassa ketjussa itseään "eikö kukaan muista mua". Eli ei niille ole väliä mitä kysytään, kunhan pääsee vastaamaan että MINÄ :xmas:

En osaa sanoa, kun en useimmiten vaivaudu edes avaamaan sellaisia ketjuja :D

En osaa sanoa, kun en useimmiten vaivaudu edes avaamaan sellaisia ketjuja :D

Välillä täällä ei ole muuta lueskeltavaa kun just niitä ketjuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pointiton:
Mä en kans ymmärrä pointtia -ehkä olen sitten se kakara.
Jos joku kysyy avauksessa KUKA, kuten ap kirjoitti, niin mitäpä siihen sitten kuuluu vastata jollei MINÄ? Onko se jotenkin aikuismaisempaa tai vähemmän kakaramaista, jos alkaa kantelemaan, että tuo ja tuo se tekee sitä ja sitä?

Ai katos perkele, multa jäi avauksesta pointti. Täytyykin korjata :whistle:

No niin, huomasitko ap, johan alko mammoja kiinnostaa, kun lisäsit pointin! Se on aina syytä muistaa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mä olen kyllä ap:n kans samaa mieltä. se on jotenki ärsyttävää ja "Muka hauskaa" :xmas: ja tulihan niitä tähänki ketjuun hassun hauskasti ilmottamaan että "minä kyllä voin sanoa missä ketjussa tahansa minä minä minä minä." :x
Kuin myös olen samaa mieltä! Mun mielestä se on jotenkin noloakin jo (kun on niiiin vanha vitsi ) vastata typeränä minä :saint:
:D

Pakko tähän tuosta minästä ja huomionhausta sen verran, että vituttaa kun miehen ex johon nyt sattuu samankaveri piirin takia aina sillointällöin törmäämään. On semmonen saakelin kukkakeppi palkkää luuta ja nahkaa, ni vinkuu joka saakelin kerta kun hän on niiiiiin lihava ja pitää alottaa dietti. :headwall:

Mut siis aiheeseen, munhan ei tartte vastata noihin ketjuihin mitään, huomaahan sen nikistäkin :saint: :xmas:

Mina mina mina lahden nyt tuonne pihalle ottamaan kuvia . Pitaa lahettaa uusia kuvia tutuille ja sukulaisille. Muistavat minka nakoisia ollaan kun lomalle tullaan. :wave: Sorry, meni vahan out of topic ;)

Yhteistyössä