Minä laihiksella ja mies kävi sitte kaupasta iltapalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Toi sipsejä, kermaviiliä, monta eri dippikastiketta, makkarapihvejä vai mitä nuo on, ison säkin irtokarkkia.
Että jeee. Tiukinta tekee nuo irtokarkit. Sipseistä en kauheasti muuten tykkää mut dipin kanssa kyl hyviä.

sun ukkos ny testaa sua heti, kuis tosissaan ootkaan :-D toivoo toki että olisit tosissasi :-D että pidä itsekunnioituksesi ja mene lenkille siks aikaa ku toinen mässyttää tai sit pelaat koneella tai jotain :-D

Minä heittäisin ukon herkkujen kanssa pihalle :( Julmaa, onneksi oma mies tukee mun laihdutusta ja päinvastoin on estämässä, kun mä yritän ehdotella, että edes VÄLILLÄ jotain herkkuiltaa :D

Ei tuo mies taida tajuta kuin tosissaan olen ja että oikeasti 1500 kcl päivässä ei syödä yhtään mitään ylimääräistä. Söin yhden sipsin ja siihen dippiä niin paljon kuin vain sain :D .
Mies tuli koneelle ja söi karkkia samalla ite menin sohvalle lukemaan ja söin viinirypäleitä. Vaikka kyllähän tuo tympii kun ei voi vetää mahaa täyteen karkkia. Mut toisaalta tyytyväinen itteensä että sai pidettyä näpit irti.

Kyllä sitä joskus saa pitää herkuttelupäivän :) Itse sallin kerran viikossa herkuttelupäivän, jolloin vedän sipsiä ja dippiä. On pysynyt muutoin napostelut kurissa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kyllä sitä joskus saa pitää herkuttelupäivän :) Itse sallin kerran viikossa herkuttelupäivän, jolloin vedän sipsiä ja dippiä. On pysynyt muutoin napostelut kurissa.

Kyllä minäkin meinaan sitten kun on päässy vähän pidemmälle tän homman kans. Nyt niin alussa et jos yhtään annan periksi lähtee käsistä koko homma. Kyl söin saunan jälkeen jäätelön ym jos vaan mulla sen verran vielä kaloreita "käyttämättä". Mutta siis niin monta kertaa oon sen 2 viikkoa saanu pidettyä ja sit jostain tuollaisesta repsahtanut eikä enää oo saanu uudestaan jatkettua.
Mut kyllä tää tästä..

Yhteistyössä