Minä ja vielä varattu mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Redhed"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Redhed"

Vieras
Ajauduin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa, aloitimme juttelun facebookissa, jota kesti parisen kuukautta, kunnes vaimo löysi viestit. Lopetimme miehen kanssa viestittelyn, kunnes laitoin miehelle tekstiviestiä ja jatkoimme suhdetta viestittelemällä. Toukokuun alussa vaimo sai tietää suhteemme jatkuneen ja mies soittikin minulle ja kertoi, että haluaa jatkaa vaimonsa kanssa rauhassa.

Viikon päästä tästä mies kertoi, että oli jättänyt vaimonsa ja hän muuttikin luokseni asumaan.

Meillä menee kivasti, tosin mieltäni kaihertaa tämä: Tähän päivään mennessä mies ei ole laittanut avioerohakemusta menemään, vaimo odottaa jo asuntoa toiselta paikkakunnalta asuen vanhempiensa luona. Pisteenä iin päälle vaimo on seitsemännellä kuulla raskaana. He ovat edelleen yhteydessä ja miehellä lukee facebookissa, että hän on naimisissa yms. vaikka vaimo on tiedot poistanut. Hän ei ole ottanut minua kaverikseen facebookissa emmekä me käy missään ihmisten ilmoilla.

Pelkään koko ajan, miten tilanne kääntyy kun vauva syntyy. Palaako mies vaimonsa luo vai jatkaako uutta elämää minun kanssani. AHDISTAA!

Ei suhteeseen ajaudu vaan se on tietoinen valinta. En ymmärrä miksi siihen naimisissa olevaan pitää koskea?? Ja todennäköisesti sinä myös jäät toiseksi,jos et vielä lapsen synnyttyä niin jossain vaiheessa tämä sun "mies" löytää jonkun toisen.
Tuskinpa vaimo ottaa enää takaisin.

Yleensä tyhmyydestä sakotetaan. En edes viitsi sanoa mielipidettäni sinusta. Mutta jos vaimo on seitsemännellä kuulla raskaana, niin luulisi sinulla jo raksuttavan jotain. Mutta ilmeisesti ei.

voi kun pistää vihaksi,kehtaat vielä rutista täälä..
viet syntymättömältä lapselta oikeuden kokea perheelämän ja vielä poraat sitä!
eikä auta puolustelut että syytä miehessäkin,itse en olisi edes siihen leikkiin mukaan
jos miehellä vaimo..ja vielä raskaana.
tuollaiset asiat on syytä hoitaa alta pois ennenkuin aloittaa uutta suhdetta!
toivottavasti tulee järkiinsä ja tajuaa olleensa todella tyhmä.ja palaa takaisin tulevan lapsensa ja vaimonsa luo,eikä ikinä edes ajattele sua!
hiton itsekäs oot!!!!!
ajatteleppa asiaa toisin päin..jos kykenet..
tai siis voiko tollasta ruikuttajaa ollakkaan? pakko olla provo..

Kyllä mä olen tätä asiaa miettiny, mut tullut siihen tulokseen, et minkä tunteilleen voi. Mä rakastan sitä miestä ja toivon, et meidän suhteesta tulis todella jotaki.

Mies on paennut ahdistavaa tilannetta ensimmäisen vastaanottavan naisen luo eli sun.
Jos olisitte nyt viisaita aikuisia niin patistaisin miehen ottamaan vastuun perheestään ja vaimostaan.
On myös toisen vastuu ja aikuisuus koetteella kun saa tietää, että on naimisissa. Tuolloin ei pitäisi enää jatkaa suhdetta omien itsekkäiden lähtökohtien vuoksi.

En jaksa käsittää, miksi jotkut naiset alkavat yhtään mihinkään naimisissa olevien miesten kanssa. Jos se mies on kiinnostunut ulkopuolisiin suhteisiin, sitä ei kannata itselleen huolia. Mitä sillä tekee? Ajattelitteko oikein jämeräksi tueksi ja turvaksi itsellenne ja lapsillenne, perheen hyvinvoinnin huolehtijaksi?

• Tykkää
Reactions: petite
Johan olet ukon huolinut. Minua jahdannut toistakymmentä vuotta eräs ukkomies. Aina vaan soittelee ja yrittää kutsua itseään kylään tai pyytelee tanssimaan, ajelulle.
Uskomaton tapaus! Väliin olen valehdellut seurustelevani, ei vaikutusta.

Jotenki tuntuu oudolta, ettei täältä palstalta löydy ketään, jolla ois suhde alkanu samalla lailla ja vois kertoa omista kokemuksistaan.

Eihän tämä tietenkään ideaali tilanne ole, et miesystäväni on vielä naimisissa ja on vielä tulossa isäksi parin kuukauden päästä, mut näin se nyt on!

Mielelläni kyllä tosiaan kuulisin muiden kokemuksia tämmösestä tilanteesta

[QUOTE="Redhed";24471054]Jotenki tuntuu oudolta, ettei täältä palstalta löydy ketään, jolla ois suhde alkanu samalla lailla ja vois kertoa omista kokemuksistaan.

Eihän tämä tietenkään ideaali tilanne ole, et miesystäväni on vielä naimisissa ja on vielä tulossa isäksi parin kuukauden päästä, mut näin se nyt on!

Mielelläni kyllä tosiaan kuulisin muiden kokemuksia tämmösestä tilanteesta[/QUOTE]

No on kokemusta, mä näyttelin sen raskaana olevan vaimon osaa, valitettavasti.

Mutta vaikka mies kuinka selitti, että oli itse lähtenyt ja yhteen ei olla palaamassa, niin totuushan oli se että se oli heitetty kotoa pihalle ja kerjäsi takaisin kotia aina kun mahdollisuus tuli. Kävi lenkittämässä uuden eukkonsa koiraa ja soitteli matkan varrelta, miten paljon kaipaa kotiin ja kuinka vihaa uutta eukkoa kun rikkoi meidän perheen (niin, miehessähän ei tietenkään ollut yhtään syytä...) ja joutuu kestämään sitä kun ei ole muutakaan paikkaa.

Lopulta luovutin, takaisin otin kun vauva syntyi, vaikka ei todellakaan olisi pitänyt..
Tämänkö halusit kuulla? Että mies varmasti palaa vaimon luo, jos vaimo vain siihen suostuu?

Voi tietysti lopputulos olla toisenlainenkin ja elätte elämänne onnellisina loppuun saakka, mutta ehkä siinä vaiheessa on todettava että olette ansainneet toisenne.

Oltiin miehen kanssa parikymppisiä ja eräs 30v nainen iski silmänsä mieheeni. Lopulta kyllä ajautuivat suhteeseen. Nainen luuli tosissaan, että saa miehen. Meillä oli pieni lapsi. Kun sain kuulla tuosta, niin jätin miehen. Nainen ei saanut miestä suhteeseen, vaikka miten yritti. En aio palata exän kanssa yhteen, vaikka hän edelleen haluaa.

Tuossa oma tarinani. Tarinan toisella naisella oli vielä pokkaa soitella minulle. Ja hän oli vielä se vanhempi meistä, mutta ei se fiksuus ikää katso.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä