T
tylsimys
Vieras
onkohan mussa jotain vikaa vai onko mulla vaan paska äijä??? lapset on viety hoitoon koska olemme huomenna lähdössä risteilylle kavereitten kanssa. päivällä sitten ukko että lähdetään pitsalle ja kaljalle. mä en halunnu juoda, kun halusin vielä olla ajokunnossa jos keksittäis jotain kivaa menoa tms. parin terassin jälkeen tulin sit kotiin, koska halusin jotain muuta ku siellä könöttää. ukko jäi sinne. on edelleen. missä lie ja mulle on aivan sama.
oonko siis tylsimys jne kun oisin halunnu jotain muuta mut ukko vaan "haluais pitää hauskaa" eli ryypätä... siksikään mua ei tänään huvita juoda koska tiedossa on kuuitenkin 2 päivää sitä juuri.
mua vituttaa ja kiukuttaa ja kaikkee... en voi enää liittyä sen seuraan, koska on jo varmaan sellasessa kunnos et en jaksa sitä katella...
oon siis vapaana kesälauantai-iltana yksin kotona ja vittu näpytän tätä konetta. surkeeta!!!
oonko siis tylsimys jne kun oisin halunnu jotain muuta mut ukko vaan "haluais pitää hauskaa" eli ryypätä... siksikään mua ei tänään huvita juoda koska tiedossa on kuuitenkin 2 päivää sitä juuri.
mua vituttaa ja kiukuttaa ja kaikkee... en voi enää liittyä sen seuraan, koska on jo varmaan sellasessa kunnos et en jaksa sitä katella...
oon siis vapaana kesälauantai-iltana yksin kotona ja vittu näpytän tätä konetta. surkeeta!!!