Minä en todellakaan halua osata ulkomaalaista kieltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylpeä suomalaisuudestaan!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylpeä suomalaisuudestaan!

Vieras
Monet ihmiset ihmettelevät kovasti, kun minä en osaa lainkaan ulkomaalaista kieltä, mutta miksi minun pitäisi sellaista osata, koska minä olen suomalainen ja täällä puhutaan suomen kieltä? Minä en ole mikään ulkomaalainen, joten minun ei tarvitse ulkomaata osata. Jos tuolta ulkomailta tulee tänne suomeen joku ulkomaalainen ja haluaa puhua minun kanssani, niin se ei onnistu, koska minä olen ylpeä suomen kansalainen enkä halua olla ulkomaalaisten kanssa missään tekemisissä enkä myöskään puhua ulkomaata.

Sitä paitsi minua ihmetyttää, että miksi väitetään olevan useita eri ulkomaalaisia kieliä (kuten vaikka ruotsi, venäjä, saksa, englanti tai ranska), vaikka minä hyvin tiedän, että on vain kaksi kieltä, nimittäin tämä suomi ja sitten se ulkomaan kieli, joka on sellaista omituista mongerrusta, puhuttiin sitä sitten missä tahansa. Sellaista ihme siansaksaa.

[QUOTE="Maarikka";30688642]Sulla on siis jäänyt peruskoulu käymättä.[/QUOTE]

Olen minä kouluja käynyt, mutta minähän kävin kouluni suomessa, en ulkomailla, joten miten minä koulussa olisin ulkomaan kieltä oppinut? Suomen kouluissa opetus tapahtuu suomeksi, ei ulkomaan kielellä.

[quote="xxxxxxx";30688672]vaikka tämä olikin huono provo niin ap:n kaltaisia ihmisiä on silti olemassa, olen joutunut sattuneista syistä olemaan sellaisten kanssa tekemisissä.[/quote]

tämä ei ole provo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt on kyllä erikoista se, että tällä kertaa tämän provoilijan sepustuksesta puuttuvat kokonaan lapset ja niiden isä ja rangaistukset huonosta käytöksestä. Ai niin ja vammaiset.

Ehkäpä ap tarvitsisi rangaistuksen, kun on niin tyhmä ja laiska, ettei vaivaudu opettelemaan "ulkomaalaista" kieltä..

Yhteistyössä