Minä en jaksa ihmisiä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaavakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaavakkari

Vieras
Pakko purkautua jonnekin. Olen jo monen monituista päivää (työssäni) kuunnellut ihmisten valituksia. Taisin osua sijaiseksi jonnekin ihme valittajien kerhoon!! Voi aargh miten tänäänkin meinasi mennä hermot.

Yksi valittaa: "sitä autojen melua, kun ne siinä alhaalla mesoavat koko yön, ei jaksa kukaan! Eikö ihmiset tiedä että kerrostaloissa on hiljaisuus kymmenen jälkeen? Ja koko ajan lappaa porukkaa, ja täytyy pitää konsertteja ja vaikka mitä... kyllä minä sen sanon... että..."

Ja valittaja asuu aivan kaupungin keskustassa.

Toinen valitti minulle, että olen ajattelematon ja itsekäs, koska käytän hajusteita vaikka on ihmisiä jotka ovat allergisia.

Kolmas tuli sanomaan, että koiran pitäminen (omakotitalossa ja iso piha) on eläinrääkkäystä, eikä edes perustellut sanomisiaan.

Sanokaa nyt onko kaikki ihmiset yhtä pikkusieluisia ja jos on, niin miten minä pärjään täällä maailmassa??

Ei täällä kannata purkautua, jos joku nyppii.. Mikään kun ei saisi ärsyttää ja vaikka ärsyttäisi niin missään nimessä sitä ei kannata täällä ilmoittaa - tämä on joidenkin asenne täällä.

Mutta mä neuvoisin sua parhaasi mukaan päästämään toisesta korvasta ulos tai heittämään vitsiksi heidän valituksensa. Olet siis sijainen joten et varmaan kauhean kauan joudu heitä sietämään? Pyri keskittymään työn ulkopuoleiseen elämään.. ts jos joku aloittaa valitusvirren pakene sinä päässäsi rannalle kuuntelemaan laineiden liplatusta tai mieti mielessääsi illan suunnitelmia tai muita juttuja joista tulee hyvä mieli. :hug:

Näitä valittajia löytyy aina.
Meän naapuri on oikee virtuoosi siinä. "Talvella EI KANNATA rakentaa lumiukkoja, ku jotku ne kuites särkee. Ja mitä ihmettä nuo toiset naapurit koko ajan rakentaa. Rakensivat kuistinki, mitä ne sillä tekevät, vanhat ihmiset... jne jne..."
(nämä vanhat ihmiset on jotain viiskymppisiä, kuten naapurinikin, taitaa olla kyseessä vain kuistikateus ;) =) )

No joo, mutta huumorilla pärjää aika pitkälle. Ja sillä, että onneks ei oo itte samanlainen valittaja!! =)

Liity toki valittajien kerhoon niin saatat saada hyväksyntää. Älä vaan rohkene olla erimieltä asioista sillä silloinhan vain olet ilkeä..

Henk. koht en voi sietää ihmisten ainaista valittamista, milloinkaan mikään ei ole hyvin ja jos on niin sekin pitää saada menemään huonosti. Kaikista inhottavinta on juoruilu! Siis aivan se ja sama kuka minusta tai muista puhuu, mutta kunhan ei ala mulle selittämään. Silloin katoaa käsitykset hyvästä tyypistä aika vauhdilla..

lukiko sun otsassas: avautukaa minulle,minä otan kaiken paskan vastaan?

ei vaa,toisilla on vaan periaate ruikuttaa joka asiasta.on jääny vähän niinku levy päälle. :kieh:
toisest sisään ja toisest ulos :D :hug:

Yhteistyössä