Minä en enään tahdo jaksaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gorgonola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gorgonola

Uusi jäsen
03.11.2011
3
0
1
Loin profiilin sen takia että en jaksa enää elää. Hyvä syy, eikö totta?
Eikun ihan tosi, kaipaisin vertaistukea sellaisilta joilla mennyt joskus elämässä huonommin, kaipaan ystävää, kaipaan kuuntelijaa. Sen takia loin profiilin jos joku haluaa yksityisesti ottaa yhteyttä ja keskustella.

En jaksa edes tähän eritellä että mitkä kaikki asiat menee päin helv-PIIP-

Lähinnä masentaa yksinäisyys, taloudellinen tilanne mutta se onneksi muuttuu pian koska sain töitä, olen ylikuormitettu muiden huolilla (sukulaisten), kodista pitäisi jaksaa pitää huolta mutta turhaudun koska en koskaan saa mitään aikaiseksi. En siis jaksa edes yrittää koska jos siivoan jotain niin 3 lasta takuulla huolehtii että kaikki on sotkussa taas. Minulla ei ole ystäviä joille osaisin soittaa vaikka keskellä päivää ja puhua ihan höpöhöpö-juttuja. Mies tekee pitkää päivää ja ainoa joka kuuntelee on kissa. Siinä nyt alkuun.

Tuttuja tunteita nuo kaikki. Tämä neuvo ihan hyvässä hengessä; karista ensin harteiltasi tuo marttyyrin viitta. Siivoat jos jaksat, mutta älä hyvä ihminen ota siitä stressiä, kakaroita voi yrittää kouluttaa viemään kamat paikoilleen leikin jälkeen, helpommin sekin sanottu kuin tehty. Hienoa että taloudellinen tilanne helpottaa pian, tosin sekään ei tee sinua onnelliseksi jos et löydä onnellisuuden aiheita muualta. Sinä itse voit muuttaa asioiden kulun, ratkaisu löytyy omasta pääkopastasi. Toki voit käydä tk:ssa ja pyytää lääkäriltä lähetteen vaikka psyk.sh:lle, saisit hieman purettua tunteitasi ja pahaa oloasi, pääsisit alkuun. Miltä kuulostaa?

Ei millekkään sairaanhoitajalle juttelemaan vaan psykologille tms. Jos olet masentunut; voidaan alottaa terapia/lääkitys, ja sillon ei auta mitkään;_" Karista marttyyrin viitta.." Oletko ap suorittaja?

Yhteistyössä