Min en nyt kyllä jaksa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitta täynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitta täynnä

Vieras
Mies lähti eilen illalla kuudelta parille kaverin kanssa. No tunti sitten kaveri toi sen kotiin, yönsä oli viettänyt putkassa. Jotain tappelua oli ollut, miehellä silmä mustana ja huuli auki. Kaveri oli jo ihan selvin päin ja pahoitteli kauheasti, hän oli kuulemma koittanut himmata miehen vauhtia, mutta ei onnistunut. Miehellä myös kamalat fritsut kaulassa ja huulipunaa pitkin poikin paitaa ja naamaa. Tämä ei ole mitenkään eka kerta kun näin käy. Miehellä karkaa aina mopo käsistä. Nyt se riehuu ja mököttää sitten täällä, huutaa ja heittelee tavaroita ikään kuin minä olisin syyllinen siihen että hän on kusipää. Meillä 1,5v lapsi ja minä kuudennella kuulla raskaana. Tää oli oikeastaan vaan viiminen naula arkkuun, ollaan joka tapauksessa lasten kanssa muuttamassa 1.4 uuteen asuntoon. Jaksas nyt katella tuota miestä siihen asti. Hän ei kuulemma aio syntyvää lastaan omakseen tunnustaa (ei olla naimisissa) eikä aio olla tekemisissä esikoisen kanssa. Mies menetti työpaikkansa puoli vuotta sitten yllättäen ja sen jälkeen alkoi tämä ryyppy-tappelu-putka-pettämis-ketju. En vaan enää jaksa sitä katsella.

No hyvä sulle, jos olet päättänyt lähteä ja lähdet kanssa. Varmaankin elämäsi on mukavampaa niin. Kaikista pahin olisi, jos tossa kitkuttelisit ties miten kauan.

No onneksi sun ei enää tarvitsekaan katsella, kuin muutaman päivän ajan :hug:

Ja helkutin hyvä, että sulta löytyy rohkeutta ja voimaa ottaa ja lähteä!

Lapsia ei voi pakkottaa tapaamaan, mutta kyllä hän sen isyyden joutuu myöntämään, vaikka sitten verikokeiden avulla, joten pälkähästä ei poika pääse.

Aivan varmasti lähden. Taloudellisesti tilanne vain helpottuu, kun ei tarvitse miestä elättää. Mies ei ole suostunut menemään työkkäriin, joten ei saa mistään mitään rahaa. Töitä jaksoi kyllä hakea ensimmäisen kuukauden, mutta sitten loppui yritys. Minulla ei ole kiinnostusta miehen juomisia kustantaa. Nytkin se tuossa ärhentelee että pitäsi rahaa saada että hän on velkaa kaverille, mutta viinaanhan se taas menisi. Mun pussin nyörit pysyy kiinni. Lapsi pelkää isäänsä, ei se muista sitä niiltä ajoilta kun oli vielä normaali ihminen ja ihan kiva isä. Tosi kivaan kämppään ollaan muuttamassa, muuttoapu on järjestynyt sekä lastenhoito.. Enää odotan vain uuden asunnon avaimia.

Yhteistyössä