Mimmoset kengät teidän n.3-5v. pirpanoilla?

Siis tuntuu, ettei löydy mitään SYYSkenkiä :eek: Noilla nahkaiset lyhytvartiset "lenkkarit" jalassa. Jotain nilkkureita oisin kaivannut, mutta kaikki näyttää talvimallilta jo...siis semmosia pitkävartisia monitarrallisia vaan löytyy - kun mä olisin kaivannut jotain lenkkarin varren ja pitkän varren välistä olevaa, nahkaista...nilkkuria! Siis vähän kuin aikuisilla esim. ne caterpillarit tjsp. keltaset popot...

En mä nyt talvikenkiäkään vielä haluaisi käyttää. Tai jos ostaisi jotku Kuomat, ja lisäisi villasukkaa alle kun pakkaset tulee (jos tulee...)...?

Meillä on semmoset pohkeeseen asti ulottuvat kangaroos (??? )-merkkiset kengät, semmoset lenkkarin näköset jalkapöydän päältä, ja sit kuitenkin vartta. Nauhat ja vetoketjut löytyy niistä. Me ollaan kans joka syksy metsästetty tuolle tytölle syyskengät, kunei voi kuvitellakaan, et lenkkareilla mennään niin kauan, et talvikenkiin siirrytään. Ja noita syyskenkiä on TOSI huonosti tarjolla!!! |O

voi hitsi
mä kun luulin olevani ainut mutsi joka halusi myös lapselle vk kengät, eli lenkkareita lämpimämmät korkeavartisemmat kengät. Mut niitä ei saa MISTÄÄN! oon käyny itse paikan päällä kaupoissa, sekä soitellut ja netissä surffaillut. Kukaan ei myy syyskenkiä lapsille! Mä luulin ettei niitä oo kun ei niitä kukaan halua. Mut nyt näyttääkin siltä, etteivät kauppojen ostajat olekaan ajantasalla tai edes ammattilaisia. Kysyntää olisi muttei tarjontaa. Ja joka syksy sama juttu. Eikä niiden ees tarttis olla goret, kun on noi kumpparitkin. Lenkkarit ei oo kengät vaan tossut ja ne on kylmät. Edes kenkäkaupat ei myy niitä. Tai joo, jostain löyty syysgoret, mut ne maksoi lähemmäs 100e!!!!!!!!!! Kuka laittais adressin kerättäväksi kaupan keskusliitolle asiasta.....

Meidän jätkä vetelee vettä hylkivillä hikerseilla, ovat oikein passelit näillä keleillä. :)
Nahkaiset kävelykengät on kauppa-ja kyläilyreissuja varten, tosin alkaa tarvita jo lämpimämpiä ja päätin että ostan sille sitten jotkut kivat vuorelliset nupukkinahkaiset kävelykengät.

( Ja mä olen noita vaelluskenkiä ja vastaavia nähnyt kyllä lähes jokaisen suuremman marketin urkkaosastoilla :) )

Yhteistyössä