Mimmonen olo siitä kannabiksesta tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi1978
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi1978

Vieras
En oo koskaan kokeillut, mutta kiinnostais tietää. Monet kaverit ovat kokeilleet, kukaan ei ole ruvennut paljoa käyttämään, saati sitten siirtynyt vahvempiin. Ainoa päihde, jonka käytöstä on seurannut ongelmia lähiympäristössä on alkoholi.

Itte tykkään välillä ottaa viiniä ja/tai siideriä, mutta mulla tulee todella helposti migreeni seuraavana päivänä. Joskus ajattelin, että voisko tää olla parempi rentoutumistapa. Ja miten se sopii yhteen alkoholin kanssa (jos siis ottais alkoholia tyyliin 3 lasia viiniä illan aikana).

Toinen mikä arveluttaa on se, että jos duunissa järjestetään huumetesti. Kuinka kauan näkyy testeissä.

Se miten kannabis vaikuttaa on hyvin yksilöllisesti. Ihan sama se on muissa päihteissä, kuten alkoholissa. Minulle siitä tulee hyvä olo ja seuraavana päivänä ei ole minkäänmoista krapulaa. Yleensä poltan illan aikana 2 jointtia ja lisäksi juon juuri tuommoisen 3-4 siideriä. Optimiyhdistelmä mulle.

Edellisistä vastauksista poiketen sanoisin, että kannabiksen vaikutusta ei kannata verrata alkoholiin, koska alkoholi on depressantti ja vaikuttaa aina samalla tavalla. Kannabis on mieto psykedeeli, jossa on yli 60 vaikuttavaa ainesosaa, joten vertaus etanoliin ei toimi ollenkaan. Kannabiksen kohdalla "set&setting" ratkaisee hieman (joskaan ei ollenkaan LSD:hen verrattavissa määrin) ja kannabiksen laji. Sativat ovat pirteämpiä ja indicat väsyttävämpiä ja fyysisempiä.

Yhteistyössä