Miltei kaikissa vauvanvaatteissa on kuivausrumpukielto, vaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
materiaali olisi ihan puuvillaa ja ei mitään erikoisuuksia (koristeita tai painatuksia tms.). Voisiko silti laittaa kuivausrumpuun? Onko joku kokeillut, onko käynyt mitään ihmeellistä? Kuivaustilaa ei juuri ole, kaikki muut vaatteet kuivataan rummussa.

Juu mäkin kuivaan melkein kaiken rummussa, tekniset urheiluvaatteet ja rintsikat on melkein ainoat mitkä ripustan kuivumaan. Ja yksi tytön valmiiksi kippanan kokoinen pyjama kun en halua että se kutistuu yhtään... :)

Yhdet miehen verkkarit kyllä onnistuin muuttamaan capreiksi kun jostain syystä kutistuivat ihan sairaasti! Vaikka siis ovat ihan puuvillaa...

H&M:n ja Lindexin vaatteet yleensä saa kuivata ihan luvan kanssa. Mutta muutkin olen aika surutta laittanut rumpuun. Joskus on jotkut kitsahtaneet, mutta suurin osa ei mene mikskään.

Mä rumpukuivasin kaikki lasten vaatteet pitkään, kunnes tajusin et sen haalistumisen(joka ei niin mua haitannu) lisäksi ne vaatteet oli kutistunut kokoa pienemmiksi melkein kaikki. Lopetin rummuttamisen ja nyt voi ostaa oikean kokoisia vaatteita lapsille eikä tarvii aina kaupassa arvioida ostaako yhden vai kaks kokoa isompia. Ja mäkin aluks katoin ettei kutistu, mut kun aloin joskus sit vertailla samanlaisiin uusiin siinä eron todella huomasi!
Pyyhkeet ja lakanat ym rummutan edelleen.

Yhteistyössä