Miltäs nämä tarjoamiset kuulostavat?

SininenSatutar

Aktiivinen jäsen
16.04.2010
6 002
0
36
Eli juhlat lähestyvät ja tarjoamisia olen tässä pähkäillyt jo ties miten pitkään.

Salaattibuffet:

* jäävuorisalaattia
* kurkkua
* tomaattia
* paprikaa
* fetaa
* ananasta
* broileria

Muuta mitä?

Makaroonisalaatti
Patonkia
Levitteitä

Juomanina

kivennäisvettä
mehua
viiniä
Kahvin kanssa

Juustokakku, vielä en ole päättänyt mikä
Kaura-herukkapiiras

Mitäs muuta vielä vois olla?

Salaattibuffettiin voisi lisätä vaikka sipulia, persikkaa, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja, vesimelonia, mozzarellapalloja.

Mansikkainen, vadelmainen tai mustikkainen kakku olisi tietysti sesonginmukainen... myös valkosuklaa-tyrnijuustokakku on raikas

Salaattibuffettiin lisäisin: Suolapähkinöitä, aurinkokuivattua tomaattia, punasipulia, krutonkeja, oliivia, salaattisiemeniä, mozzarellapalleroita, viinirypäleitä, kovaa juustoa

Kahvin kanssa kaipailisin jotain keksiä.

• Tykkää
Reactions: himpsis
voisko nuo fetakuutiot ja muut omituisuudet laittaa eri astiaan niin ei ihmisten tarvii nyppiä niitä erilleen omalla lautasella. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24274417:
voisko nuo fetakuutiot ja muut omituisuudet laittaa eri astiaan niin ei ihmisten tarvii nyppiä niitä erilleen omalla lautasella. :D

Se kai lienee buffetin tarkoituskin, että kaikki salaatin ainesosat ovat omissa kipoissaan, ja jokainen saa koota oman salaattinsa.

Niin ja ap, muista salaatinkastikkeet!

Kesti hetken ennenku8in ennätin vastaamaan... Tuli käytyä uimassa tässä välillä.

Aurinkokuivatut yms. sieltä puuttui ihan vaan sen takia kun olen itse niin ruokarajoitteinen, lue nirso etten niitä tullut lainkaan ajatelleeksi, mutta jotain tuollaista ei mun herkkuakin voisin laittaa kyllä tarjolle. Ja ajatuksena tosiaan että jokainen saa kerätä mieluisia aineksia lautaselleen.
Salaatinkasitkkeetkin olin unohtanut ihan kokonaan. On se loistavaa kun voi teiltä kysellä vinkkejä =).

[QUOTE="Omppu";24274321]Salaattibuffettiin lisäisin: Suolapähkinöitä, aurinkokuivattua tomaattia, punasipulia, krutonkeja, oliivia, salaattisiemeniä, mozzarellapalleroita, viinirypäleitä, kovaa juustoa

Kahvin kanssa kaipailisin jotain keksiä.[/QUOTE]

Juuri näin!

Ja mieluummin jotain muuta salaattia, kun jenkkiä. Jääsalaattia, friseetä, rucolaa..

[QUOTE="Omppu";24274321]Salaattibuffettiin lisäisin: Suolapähkinöitä, aurinkokuivattua tomaattia, punasipulia, krutonkeja, oliivia, salaattisiemeniä, mozzarellapalleroita, viinirypäleitä, kovaa juustoa

Kahvin kanssa kaipailisin jotain keksiä.[/QUOTE]

Hyviä vinkkejä nämä. Suolakurkku, suolaliha, hunajameloni, vesimeloni tuli mieleen. Ja se olut ;) ja olisko ihan tavan pullapitko kahviherkkujen lisäksi liian arkinen? Ja se suolainen piirakka/pasteija?
Erilaisia vihreitä salaatteja on hyvin isommissa kaupoissa, kannattaa kokeilla :)

Viimeksi muokattu:
Nostetaan tätä taas.

Ja olut varmaan jää nyt laskuista pois, ihan siitäkin syystä ettei ole tarkoitus mitään överipippaloita pitää... Aika monella on muitakin esteitä tuon juomisen suhteen. Mulla itelläni lääkitys, yks imettää... Toisella lapset matkassa ja lähtee yöksi AUTOLLA kotiin jnejne.
Ja herää taas kysymys että eikö kukaan juhli nykyisin enään ilman alkoholia????

Nostetaan tätä taas.

Ja olut varmaan jää nyt laskuista pois, ihan siitäkin syystä ettei ole tarkoitus mitään överipippaloita pitää... Aika monella on muitakin esteitä tuon juomisen suhteen. Mulla itelläni lääkitys, yks imettää... Toisella lapset matkassa ja lähtee yöksi AUTOLLA kotiin jnejne.
Ja herää taas kysymys että eikö kukaan juhli nykyisin enään ilman alkoholia????

Tuo sun menu on sellainen, ettei siihen oikein olut edes istu. Ja oon samaa mieltä, ihan typerää, että aina pitäisi olla alkoholia tarjolla hinkalokaupalla. Muutenkin voi pitää hauskaa, ei aina tarvitse humaltua.

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Jos joku ihmettelee miksi kalaa ei tule tarjolle johtuu se yksinään siitä että vierassa tulee olemaan yksi kala-allerkikko, jolla Epi-pen käytössä, joten haluan minimoida riskin.

Ja suositelkaaapas paria- kolmea hyvää salaatinkastiketta, koska en itse moisista välitä en osaa ajatella mitkä olisivat hyviä.

Yhteistyössä