Miltähän tuo tuntus, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
pantas perseeseen?
Vaikee kyllä kuvitella mitään ukkoa partneriksi, joku semmoinen kiimainen shemale vois olla passeli :p
Kysäskääpä miehiltänne jos heillä ois kokemuksia.

Olen tatuoitu jätkä!

Onpas taas mukava aihe..

FJTlu1

Ei tuo dorka mitään banneja saa, ei oo saanut ennenkään. Modet tykkää siitä, siksi se saa terrorisoida tätä palstaa mielinmäärin. Ennemmin mä luen Savannan aloituksia, kuin näitä kipeitä aloituksia, mut ei. Savanna on bannissa, sekopää jätkä senkun porskuttaa. Hienoa, modet :flower:

Hoida nyt asia kuntoon kun noin kiinnostaa ! Joku ukko vaan siihen hommiin, varmasti halukkaita löytyy. Ja huomaatko, sulla on selvästi homoseksuaalisia taipumuksia.

banaani ei maistu.

[QUOTE="vieras1";24057776]Etsippä jätkä nyt ihan rohkeasti sitä munaa,kun kerran sinua kiinostaa tietää miltä tuntuu.:)
Tai sitten osta rohkeasti dildo ja kokeile peppuusi. :)[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

No minua pantiin aamulla peppuun ja ihanallehan se tuntui. Mies käytti liukasteena tällä kertaa vain omaa sylkyä, kun tuli niin yllättäen tilanne meillä "päälle" vaan hienosti meni :)

Alkuperäinen kirjoittaja mä saan varmaan bannin;24057730:
Ei tuo dorka mitään banneja saa, ei oo saanut ennenkään. Modet tykkää siitä, siksi se saa terrorisoida tätä palstaa mielinmäärin. Ennemmin mä luen Savannan aloituksia, kuin näitä kipeitä aloituksia, mut ei. Savanna on bannissa, sekopää jätkä senkun porskuttaa. Hienoa, modet :flower:

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä