Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:saksanpaimenkoira on aika sellanen "voimakas geeninen" (vai miten sen järkevästi sanois) että monesti ulkonäköön tulee paljon sitä näköä...
veikkaan että tuosta sekotuksesta tulee ainakin sellanen pitkä kuononen![]()
Joo en mä sit semmosta halua... Kuulosti muutenkin jotenkin... ei niin houkuttelevalta tapaukselta... Vaikka pentuna kaikki on ylisöpöjä mutta silti. Taidan vaan jatkaa mieleisen etsintöjä... Kun ei tässä ole mikään kiire. En tiiä mikä mulla siinä sakemannissa tökkii.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Meidän koira on sekoitusta kultaisesta-ja labradorinnoutajasta sekä pystykorvasta ja colliesta. Painaa 20kg eli ei ole kovin iso ja mitä hellyyttävin tapaus. Palvelukoirasekoitus on hyvä valinta.
Pitää vielä lisätä että karvoitus on lyhyt mutta todella runsas joten nytkin saa olla koko ajan imurin varressa kun on karvanlähtö. Toinen korva pystyssä ja toinen lurppa. Häntä pystykorvalle tyypillisesti kippurassa. Kasvot ihan kultsin.
Olisiko tästä tapauksesta mahdollista saada nähdä kuvaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:saksanpaimenkoira on aika sellanen "voimakas geeninen" (vai miten sen järkevästi sanois) että monesti ulkonäköön tulee paljon sitä näköä...
veikkaan että tuosta sekotuksesta tulee ainakin sellanen pitkä kuononen![]()
Joo en mä sit semmosta halua... Kuulosti muutenkin jotenkin... ei niin houkuttelevalta tapaukselta... Vaikka pentuna kaikki on ylisöpöjä mutta silti. Taidan vaan jatkaa mieleisen etsintöjä... Kun ei tässä ole mikään kiire. En tiiä mikä mulla siinä sakemannissa tökkii.
mäkään en sakuista tykkää jostain syystä yhtään :|
meillä pyörii täällä jaloissa 8viikkonen labradorinnoutaja ja virtaa ainaki riittäävaikka oli pentueen kaikkein arin ja laiskin niin nyt on kyllä jonku energiapistoksen saanu
jestas sentään ku ei noin pieni väsy ikinä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mekin valittiin pentueesta se koira joka ei tullut luokse juosten ja hyppien vaan istua möllötti ruokakipossa onneissaan.