Miltä tuntuu, kun vanha, rauhallinen, länsimainen maailma alkaa olla historiaa?

vierailija
En usko suoraan hyökkäykseen, kaikenlaista sabotaasia (tyyliin kaasuputken rikkominen) kyllä harrastavat. Hieman pidemmän ajan kuluttua Venäjän ja Kiinan "ystävyys" paljastuu samanlaiseksi kuin Natsi-Saksan ja Neuvostoliiton ystävyys toisen maailmansodan alussa. Kiina ottaa Mantšurian ja osan Itä-Siperiaa. Keski-Aasian maat (Kazakstan, Kirgisia, Tadžikistan, Turkmenistan, Uzbekistan) siirtyvät jonkinlaiseen liittosuhteeseen Kiinan kanssa.
USA on putkirikon takana.
Venäjällä ei ollut mitään järkeä sabotoida omaa kauppaansa.
Järkevä miettii aina että kuka taloudellisesti hyötyy, moni valitettavasti uskoo vain sen mitä lukee HS:sta.
 
vierailija
Maailmassa on autoritääriset valtiot yhdistymässä. Ok, ne ei ole esim.seksuaalimoraaliltaan löyhimpiä vs. woken mädättämä ja turmeltunut länsi, mutta ne on hyökkääviä tai vähintään uhittelevia valtoja, jotka johtaa ihmisoikeusrikostilastoja.

-Hamas kiitteli Putinia
-Venäjä veljeilee P-Korean, Kiinan ja Iranin kanssa
-Lähes kaikki mus-limit jotka on länsimiassa ja jotka kannattavat sharia-lakia, pyrkivät pääsemään niskan päälle
-Afrikka on kysymysmerkki, mutta Kiina on valtaamassa taloudellisesti sitä


P-Amerikka, Eurooppa ja Israel alkaa olla kovilla. Riittääkö rahat, aseet?
Unohdit SITRAn
 
vierailija
Maailma mun lapsuudessa ja nuoruudessa oli uneliasta, rauhallista lintukotoa.

Jätät ovet autoon tai kotiin auki, kukaan ei murtaudu päivän aikana (osittain toteutuu vielä nykyisinkin).

Ei tarvitse miettiä, tarvitaanko etelä-suomalaiseen kouluun vartijaa.

Kattelet unettavia kuvia Ruotsista jonkun Ulfin ja Maj-Britin rapujuhlista.

Ranskassa mellakoivat vain maajussit kippaamalla Champs-Elyseelle lantakuorman.

Pystyit käymään Venäjälläkin tuosta vaan, tosin viisumin kera.
Kävitkö tankilla?
 
vierailija
Jos nyt ihan suoraan puhun niin mä ajattelen elämää ehkä 1-2 kk päähän (toki pakko on asioita sopia pidemmällekin). Se leppoisa vanhuus yhdessä mun miehen kanssa ei tunnu yhtään todennäköiseltä.
Mä olen sitä mieltä että Venäjä hyökkää tänne 2 vuoden sisään. Toivottavasti olen väärässä.
Kumpi alkaa ekana toisen omaishoitajaksi? On siinä jännitystä
 
Xylitoli tulee Kiinasta.
Kukapa olis uskonut mutta niinpä!!


Kyllä tää ahneus on mennyt niin yli, että tämä tulisi kyllä keinolla millä hyvänsä pysäyttää!!!

Ihminen ei itse kykene olla ahnehtimatta, siksi lait, säännöt ja valvonta! Harmi vain että valtiot usein mahdollistavat äärettömän kahmimisen!:(
 
Tuntuu pahalta. Länsimaissa on luotu toimiva demokratia, jonka lähinnä vassarit haluavat nyt tuhota. Olisitteko parikymmentä vuotta sitten voineet kuvitella, että ruotsalaiset jalkapallofanit ammutaan sen takia, että ovat ruotsalaisia?
Eipä taida olla vassarit.
Ja, ihan suunnitelman mukaan tässä edetään.



Tässä erittäin hyvä video tästä kovasti hehkutetusta demokratiasta:

 
vierailija
Sitten tuli internet ja some, joka on saanut aikaan paljon uusia mt-ongelmia.
Kansallisteatterissa menee parhaillaan näytelmä, jossa puidaan netin aiheuttamia
lieveongelmia nuorisossa. Teatterin yleisö istuu pulpeteissa. Lukiolaistyttö pauhaa
insertissä, että hänen koko elämä on kädessä olevassa kännykässä, ja koululuokka hänen oikeassa elämässä on hyvin levoton.
Nuoruudessani koululuokassamme oli poika, joka paukutti varsinkin historian tunneilla koko ajan pulpetin kantta. Ehkä hän kärsi jostain ongelmasta.
Kukas oli esityksen käsikirjoittaja?
 
vierailija
Ei ole pakko mennä mukaan levottomuuksiin. Niistä on helppo luoda internetissä tarinaa ja kuvia, vaikka miten ja vuosikausia. Osa ihmisistä triggeröityy sellaisiin nuorena? Voi yrittää lisätä vaikka paloturvallisuutta jollain keskustelualustalla, tiedostaa asioita ja pyrkiä inhimillisyyteen. Jos joku hallintohimmeli on este muiden hyvinvoinnille, sen voi purkaa. On hyvä tavoitella kaikille kotia, rahaa riittävästi turvaksi, mahdollisuuksia - jokaisen oman toiveen mukaan. Ei väkisin tuputtaen huonoja asioita.
 
vierailija
Ei ole pakko mennä mukaan levottomuuksiin. Niistä on helppo luoda internetissä tarinaa ja kuvia, vaikka miten ja vuosikausia. Osa ihmisistä triggeröityy sellaisiin nuorena? Voi yrittää lisätä vaikka paloturvallisuutta jollain keskustelualustalla, tiedostaa asioita ja pyrkiä inhimillisyyteen. Jos joku hallintohimmeli on este muiden hyvinvoinnille, sen voi purkaa. On hyvä tavoitella kaikille kotia, rahaa riittävästi turvaksi, mahdollisuuksia - jokaisen oman toiveen mukaan. Ei väkisin tuputtaen huonoja asioita.
Annosjakelijaan se ei vaikuta kuitenkaan
 

Yhteistyössä