Miltä tuntuu KORVATULEHDUS???

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla itelläni toinen korva on ihan outo. Ei oikeestaan särje, mutta on kuitenkin kipeä, kun siihen koskee. Nitisee ja natisee, tuntuu kuin jotain siellä korvakäytävässä liikkuisi... Uimaan, kun eilen menin korvasta kuului kuin heinäsirkan siritys :O
 
......
ööh olit uimassa.. olisko sulla menny vain vettä korvaan... En muista kyllä miltä se tuntuu, mutta kyllä sen huomaa ku särkee korvaa eikä mikään auta, nii pakko mennä lääkäriin.
 
vv
Sulla on kivettynyttä vahaa korvissa ja ne on alkaneet liikkua niin että aiheuttavat kipua. Käy terveydenhoitajalla poistattamassa. Mulla on ahtaat korvakäytätävät ja tusta on rutkasti kokemusta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
ööh olit uimassa.. olisko sulla menny vain vettä korvaan... En muista kyllä miltä se tuntuu, mutta kyllä sen huomaa ku särkee korvaa eikä mikään auta, nii pakko mennä lääkäriin.
Eiku se oli jo ennen sitä kipeä. Uidessa sieltä alkoi bonuksena kuulua se siritys.
 
vieras
Mulla oli sinnikäs korvatulehdus aikuisuuden kynnyksellä eikä muita oireita ollut kuin korvan tukkoisuus. Multa ei ole kakarana puhkottu korvia, liekö siitä sitten että oli niin vähäoireinen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli sinnikäs korvatulehdus aikuisuuden kynnyksellä eikä muita oireita ollut kuin korvan tukkoisuus. Multa ei ole kakarana puhkottu korvia, liekö siitä sitten että oli niin vähäoireinen.
Ei mullakaan ole koskaan ollut korvatulehdusta...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli sinnikäs korvatulehdus aikuisuuden kynnyksellä eikä muita oireita ollut kuin korvan tukkoisuus. Multa ei ole kakarana puhkottu korvia, liekö siitä sitten että oli niin vähäoireinen.
Ei mullakaan ole koskaan ollut korvatulehdusta...
Minulla oli... koko kierre puhkaisuineen, putkituksineen ja risojen poistoineen. Ja kerran aikuisena lähes oireeton.
 
koro
Mulla oli kummatkin korvat tosi kutisevat ja erittävät. Näin monta kuukautta kunnes sitten yks päivä oikeen korvan taakse tuli patti, josta levis kauhee turvotus ja punaisuus korvan eteen kudoksiin, poskelle asti. No, sitten menin lääkäriin. :) Korvakäytävän tulehdus molemmissa korvissa. Söin antibioottikuurin josnka jälkeen oikee korva alkoi särkeä ihan kamalasti, siten olikin jo välikorvantulehdus. Ja se kipu oli kyllä ihan kamalaa. :/
 
Mulla on ollut korvatulehduksia niin, että sattuu kamalasti korvaan ja niin, että ei oikeastaan satu, mutta tuntuu paineen ja lukkoisuuden tunnetta ja korva menee ihan kuuroksi. Toi jälkimmäinen on oikeastaan tuplasti kamalampaa. Pahimmillaan mulla on siis mennyt ihan kuuroksin korvat, en mitään kuullut. Nyt on taas toisessa korvassa se tunne ja luulen että tulehdus on päällä. :(
 

Yhteistyössä